فروش رنگ درجه یک تمام پلاستیک دایان

فروش رنگ درجه یک تمام پلاستیک دایان رنگ های  پلاستیک دایان یکی از محبوت ترین و به صرفه ترین رنگ های مورد استفاده در ساختمان است که بر روی انواع سطوح گچی، سیمانی، بتونی، آجری و چوبی داخلی ساختمان قابل استفاده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش رنگ درجه یک تمام پلاستیک دایان

رنگ پلاستیک درجه یک دایان  قدرت پوشانندگی بالایی داشته و سریع خشک میشوند و استفاده از این رنگ ها نیز بسیار آسان است. این محصول دارای قلم خوری مناسبی بوده و به راحتی و بدون استفاده از حلال های صنعتی با آب رقیق می شود که این ویژگی باعث می شود تا این رنگ ها تقریبا بدون بو باشند. از دیگر مزایای رنگ های پلاستیک میتوان به سازگاری آنها به محیط زیست اشاره کرد که به دلیل عمده استفاده از حلال های صنعتی هیچ ضرری برای محیط زیست ندارند. رنگ های پلاستیک نسبت به رنگ های روغنی زودتر خشک می شوند. بنابراین بهترین گزینه برای استفاده در مواقعی هستند که زمان کمی برای رنگ آمیزی داریم. این رنگ ها دارای قیمت مناسبی هستند. و از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه تر از رنگ های روغنی هستند و در مقابل آب نیز مقاوم هستند.

مزایای رنگ های پلاستیک دایان

۱- بدون بو هستند

۲- سرعت خشک شدن بالا

۳- قدرت پوشانندگی بالا

۴- راحتی در استفاده و اجرا

۵- مقاوم در برابر نور آفتاب

۶- انعطاف پذیری و مقاوم در برابر ترک خوردگی

۷- استفاده از رنگ بدون نیاز به زیرسازی

۸- هزینه پایین و مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی

بازرگانی رادین با داشتن سال ها تجربه در زمینه انواع رنگ و رزین اقدام به تولید رنگ های تمام پلاستیک درجه یک دایان کرده است و با توجه به شرایطی اقتصادی موجود و در راستای رسالت خود رنگ های موجود را با قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

ارتباط با کارشناس فروش خانم مهندس مشهدیعلی: ۰۹۱۲۹۶۸۷۶۷۳-۸۶۰۸۵۴۶۵

 

فروش رنگ درجه یک تمام پلاستیک دایان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما