مرکز فروش رنگ تمام پلاستیک دایان

مرکز فروش رنگ تمام پلاستیک دایان رنگ های پلاستیک جز آن دسته از رنگ ها بوده که برای سلامتی انسان و محیط زیست ضرری نداشته و در بازه زمانی بسیار کوتاهی خشک می شوند و بهترین گزینه برای زمانی هستند که هم وقت کم می باشد و هم به سرعت عمل بالایی برای رنگ آمیزی نیاز است.

مرکز فروش رنگ تمام پلاستیک دایان

این نوع رنگ ها برپایه آب بوده و محلول در آب هستند، ولی زمانی که خشک می شوند تقریبا ضد آب می شونددر این محصول از مواد مضر و مشتقات نفتی استفاده نشده است، به همین دلیل هیچ ضرری برای محیط زیست نخواهند داشت. این نوع رنگ به دلیل عدم استفاده از حلال های شیمیایی تقریبا بدون بو هستند. رنگ های پلاستیک در دو گروه تمام پلاستیک و نیم پلاستیک در بازار وجود دارد. رنگ های پلاستیک دایان مناسب برای استفاده در سطوح داخلی مانند سقف ها، نقاشی های قبلی، دیوارها و پنل های گچی و سطوح آجری، چوب و سیمان هستند. تمیز کردن این نوع از رنگ ها تقریبا آسان است و نسبت به رنگ های روغنی نیز کم هزینه تر هستند.

مزایای استفاده از رنگ های پلاستیک دایان

۱- پوشانندگی بالا و عدم نیاز به آماده سازی سطح مورد استفاده

۲- فاقد بو

۳- سرعت خشک شوندگی بسیار بالا

۴- انعطاف پذیری و مقاوم در برابر ترک خوردگی

۵- قابل استفاده بودن در تمام سطوح

۶- ماندگاری و دوام بالا

۷- مقاومت در برابر اشعه خورشید

رنگ های پلاستیک دایان مناسب مشتریانی است که به دنبال رنگی مقرون به صرفه که در عین حال پوشانندگی بالایی نیز داشته باشد، هست.رنگ تمام پلاستیک دایان به دلیل  استفاده از مواد با کیفیت بالا، همزمان اقتصادی ترین رنگ بازرگانی رادین می باشد. برای اطلاع از شرایط خرید و برخورداری از تخفیفات ویژه این محصول با کارشناسان فروش این بازرگانی در ارتباط باشید.

رتباط با کارشناس فروش: ۰۹۱۲۹۶۸۷۶۷۳

مرکز فروش رنگ تمام پلاستیک دایان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما