پخش عمده تینر روغنی ارزان قیمت

پخش عمده تینر روغنی ارزان قیمت با کیفیت عالی به صورت عمده و جزئی در حجم گالن، لیتر و حلب توسط بازرگانی رادین انجام می شود.

پخش عمده تینر روغنی ارزان قیمت

تینر روغنی (آلکیدی)از اصلی ترین مواد در صنعت رنگ است. از تینرهای روغنی برای رقیق کردن انواع رنگ ها، جلاهای روغنی و رنگ های اتومبیلی بر پایه رزین آلکید و رنگ های ساختمانی استفاده می شود. تینر در کنار رقیق کردن رنگ، باعث افزایش سرعت تبخیر رنگ نیز می‌شود. تینر انواع مختلفی دارد از جمله تینر فوری،ذ تینر روغنی، تینر اپوکسی، تینر پلی اورتان، تینر سیلیکونی

کاربرد تینر روغنی

تینر روغنی یکی از انواع تینر است که از آن برای حل کردن یا رقیق کردن رنگ های روغنی استفاده می شود. معمولا از رنگ های روغنی برای پوشش دهی سطوح فلزی استفاده می کنند و بهترین حلال برای رقی کردن این رنگ ها تینر روغنی است.

ویژگی های تینر روغنی

برای انتخاب یک تینر روغنی با ویژگی‌های مناسب باید به عواملی چون نوع رنگ، دانسیته، میزان رطوبت، درصد مواد غیر فرار و حتی ضریب شکست نور توجه داشته باشید.

از دیگر ویژگی های بارز تینر روغنی میتوان به

1- قدرت تبخیر مناسب

2- قدرت حلالیت عالی

3- حفظ براقیت رنگ

4- سرعت تبخیر بالا

5- بدون رنگ و شفاف

مشخصات تینر روغنی

تینر روغنی و فوری هر دو شبیه به آب هستند، اما تینر روغنی دارای رنگی مات و کدر است. یکی دیگر از رته های تشخیص تینر روغنی از فوری بوی آن استو تینرهای روغنی بویی بسیار شبیه به نفت دارند. تینر روغنی چرب است و اگر کمی از آن را بر روی دست بریزید به راحتی می توانید از تینر فوری آن را تشخیص دهید. تنیر روغنی دارای سرعت تبخیر پایینی است و یکی از دلایلی که اساتید از بنزین به جای تینر روغنی برای حل کردن رنگ استفاده می کنند، همین مورد است. تینر رروغنی نسبت به تینر فوری اشتغال زایی کمتری دارد.  در انتخاب تینر باید بسیار دقت کنید زیرا هر رنگ باید با تینر مخصوص خود ترکیب شود تا کیفیت و کارایی خود را از دست ندهد. نکته اساسی در مورد انتخاب تینر روغنی و تینر فوری که هیچ وقت نباید فراموش کرد این است که برای حل کردن رنگ فوری فقط باید از تینر فوری و برای حل کردن رنگ روغنی (آلکیدی) باید از تینر روغنی استفاده کرد.

تینرهای روغنی در حجم‌های مختلفی چون ۱ لیتری، ۳ لیتری، ۴ لیتری، ۱۵ لیتری یا ۲۰ لیتری به فروش می‌رسند. بنابراین قیمت این تینرها با توجه به مارک تینر و حجم آن تعیین می‌شود. هرچه تینر باکیفیت‌تر باشد، قیمت آن بیشتر است.

بازرگانی رادین با داشتن سال ها تجربه در زمینه رنگ و رزین، عرضه کننده انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و همچنین انواع تینر فوری و روغنی است.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما