مرکز فروش رنگ آکریلیک دایان با پایین ترین قیمت

مرکز فروش رنگ آکریلیک دایان با پایین ترین قیمت  یکی از رنگ هایی که می تواند ظاهر بسیار زیبایی به نمای داخلی و خارجی ساختمان دهد و جز پر طرفدارترین رنگ های ساختمانی بوده رنگ های آکریلیک دایان هست که از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه شده است و به طور ۱۰۰ درصد قابل شستشو است.

مرکز فروش رنگ آکریلیک دایان با پایین ترین قیمت

رنگ های آکریلیک دایان پایه آب بوده و به راحتی در آب قابل حل بوده و از آنجا که برای رقیق شدن نیاز به استفاده از حلال های صنعتی ندارند دوست دار محیط زیست هستند و تقریبا فاقد بو هستند. سرعت خشک شدن این محصول به دمای محیط بستگی دارد. کار کردن با این نوع رنگ ها راخت از کار کردن با رنگ های روغنی بوده و به راحتی قابل استفاده هستند و چون سریع خشک می شوند، میتوان دو لایه رنگ را روی سطح مورد نظر در فاصله زمانی کوتاه اجرا کرد و به یک پوشش صاف و زیبا رسید. این محصول انعطاف پذیر بوده و بر روی تمام سطوح از جمله سیمانی، گچی، صفحات کناف و … قایل اجرا هست و مناسب برای دایجاد یک پوشش ضد رطوبت است.

ویژگی های رنگ های آکریلیک

۱- دارای درخشش مطلوب و پوشانندگی بالای سطوح و لکه ها

۲- خشک شدن سریع

۳- استفاده و کاربرد راحت و آسان

۴- اجرای دو لایه رنگ بر روی هم در فاصله زمانی کوتاه

۵- قابل شستشو بودن

۶- بدون بو بودن

۷- غیر قابل اشتعال

۸- مقاوم در برابر نور خورشید و نفوذ رطوبت

شرکت ن با داشتن سال ها تجربه در زمینه رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ، اقدام به تولید و عرضه رنگ های آکریلیک دایان کرده است. این بازرگانی با به کارگیری بهترین مواد اولیه و فناوری نوین رنگ های آکریلیک را با پایین ترین قیمت تولید کرده و آماده ارائه این محصول به صورت جزئی و عمده می باشد.

ارتباط با کارشناس فروش:۰۹۱۲۹۶۸۷۶۷۳

مرکز فروش رنگ آکریلیک دایان با پایین ترین قیمت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما