قیمت پرایمر اپوکسی فنولیک

قیمت پرایمر اپوکسی فنولیک پرایمر اپوکسی فنولیک در برابر بازها و قلیاها مقاومت منحصر به فردی دارد. رزین های این محصول از واکنش بین ترکیبات فنول ها و فرمالیدها به دست می آیند.

قیمت پرایمر اپوکسی فنولیک

پرایمرهای اپوکسی فنولیک از پرطرفدارترین و پر کاربردترین پرایمرهای دو جزئی موجود در بازار هستند. اپوکسی فنولیک دارای  مقاومت شیمیایی بالایی هستند و بر روی سطوح فلزی و بتونی نیز قابل اجرا هستند. این پوشش چسبندگی بسیار بالایی بر روی سطح مورد استفاده دارد. از بارزترین ویژگی های این محصول که باعث شده طرفداران فراوانی داشته باشد مقاومت بسیار بالای آن در برابر خوردگی است، که مانع از فرسودگی و خرابی دستگاه هایی می شود که در معرض انواع اسیدها و بازها قرار دارند. اپوکسی فنولیک دارای مقاومت دمایی بالایی نیز هستند.

برای رقیق کردن رنگ اپوکسی فنولیک باید از تینرهای مخصوص این رنگ استفاده کرد. زمان خشک شدن این پوشش بستگی به ضخامت لایه اجرا شده بر روی سطح مورد استفاده دارد.

ویژگی های رنگ اپوکسی فنولیک

1- مقاومت بالا در برابر اسیدها و مواد قلیایی

2- سرعت خشک شدن بالا

3- مقاومت مکانیکی بالا

4- مقاوم در برابر دما

5- چسبندگی بسیار بالا روی سطح مورد استفاده

6- مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت

کاربردهای اپوکسی فنولیک

اپوکسی فنولیک به دلیل مزایا و ویژگی های منحصر به فردی که دارد در زمینه های گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد از جمله

1- حفاظت از ماشین آلات و تجهیزات در برابر خوردگی

2- حفاظت از سازه های فلزی در برابر خوردگی در محیط های اسیدی و بازی

3- محافظت از سازه ها و تاسیسات مورد استفاده در پالایشگاه های نفت

4- قابل استفاده بر روی بخش ها و بدنه  کشتی برای حفاظت از این بخش ها در برابر خوردگی

5- مقاوم در برابر عوامل فرسایش

همچنین انتخابی مناسب برای رنگ آمیزی قسمت های داخلی مخازن سوخت ونفت ، حوضچه های پساب ،  خطوط لوله و انتقال، مخازن ، و همچنین کلیه سازه های فلزی در مناطق ساحلی و … می باشد.

نحوه استفاده پرایمر اپوکسی فنولیک

برای استفاده از این پرایمر سطح را باید از هرگونه آلودگی و چربی و رطوبت پاک کرد. در صورتی آثار ضایعات جوش بر روی سطح مورد نظر وجود دارد، قبل از شروع باید آنها را برداشت. اگر سطح مورد نظر حاوی چربی و روغن است، حتما باید آن را تمیز کرد.
برای استفاده رنگ باید جز اول را با یک همزن برقی به خوبی مخلوط کرد و در مرحله بعدی جز دوم را نیز اضافه کرده و دو جز را با یک میکسر قوی به خوبی مخلوط می کنیم. توجه به این نکته ضروری است که دو جز بعد از ترکیب شدن مدت زمان محدودی قابل استفاده هستند.

چسبندگی عالی رزین اپوکسی در کنار مقاومت شیمیایی بسیار بالای رزین فنولیک سبب ایجاد محصولی با خواص بسیار مطلوب می گردد که می تواند به بهترین صورت از سطح محافظت نماید.

بازرگانی رادین با داشتن سال ها تجربه در زمینه رنگ و رزین شرایطی را فراهم کرده است تا شما مشتریان گرامی بتوانید به راحتی  بهترین برندهای پرایمر اپوکسی فنولیک را به قیمت درب کارخانه در اسرع وقت تهیه نمایید.

قیمت پرایمر اپوکسی فنولیک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما