قیمت هر کیلو ضد زنگ آلکیدی

قیمت هر کیلو ضد زنگ آلکیدی ضد زنگ آلکیدی سازه های فلزی را تا حد مطلوبی از خوردگی محافظت می کند. در ضد زنگ های آلکیدی از پیگمنت های ضد خوردگی اکسید آهن برای جلوگیری از خوردگی استفاده می شود.

قیمت هر کیلو ضد زنگ آلکیدی

خرید ضد زنگ آلکیدی ضد زنگ آلکیدی سازه های فلزی را تا حد مطلوبی از خوردگی محافظت می کند. در ضد زنگ های آلکیدی از پیگمنت های ضد خوردگی اکسید آهن برای جلوگیری از خوردگی استفاده می شود.

خرید ضد زنگ آلکیدی

ضد زنگ های آلکیدی مانند رنگ های روغنی بر پایه رزین های آلکیدی هستند و دارای پیگمنت های ضد خوردگی اکسید آهن هستند. این ضد زنگ ها شامل دو نوع طوسی و اخرایی (قرمز) هستند و حلال مورد استفاده برای رقیق کردن آنها تینر روغنی است. استفاده از ضد زنگ های آلکیدی باعث حفظ فلزات در برابر خوردگی و زنگ زدگی آنها می شود. استفاده از ضد زنگ های آلکیدی مانع از نفوذ آب و رطوبت به سطح مورد استفاده می شود و به نوعی عایقی مناسب برای فلزات محسوب می شوند. ضد زنگ های آلکیدی با تمام شرایط آب و هوایی ایران سازگاری دارند.

ویژگی های ضد ز نگ آلکیدی

1- اجرای ساده و آسان

2- زمان خشک شدن کوتاه

3- پوشانندگی مناسب

4- خاصیت ضد خوردگی

5- مقرون به صرفه بودن

6- حفاظت از سطح فلزی در برابر خوردگی

موارد استفاده و کاربرد ضد زنگ آلکیدی

ضد زنگ های آلکیدی بر روی حفاظ و نرده های آهنی، سازه های فلزی مورد استفاده در داخل و خارج ساختمان ها، تجهیزات شهری و ماشین آلات نیمه صنعتی و …. قابل استفاده هستند. این محصول آستری مناسب برای رنگ های آلکیدی نیز به حساب می آید.

نحوه مصرف

برای استفاده از ضد زنگ های آلکیدی و آستری ابتدا باید سطح مورد نظر عاری از هرگونه آلودگی، رطوبت و چربی باشد. اگر بر روی سطح رنگ یا زنگ زدگی باشد باید سطح مورد نظر را ابتدا با سنباده به طور کامل تمیز کرد. بعد از تمیز کردن سطوح ضد زنگ را با تینر مخلوط کرده تا به غلظت مناسب برسد. بعد از استفاده در اولین مرحله اجازه دهید تا سطح به طور کامل خشک شود و در صورت نیاز لایه بعدی را اجرا کنید.

بازرگانی رادین با داشتن سال ها تجربه در زمینه رنگ و رزین شرایطی را فراهم کرده است تا بهترین و با کفیت ترین ضد زنگ های آلکیدی را با قیمت مناسب و بدون مراجعه حضوری به راحتی تهیه کنید.

قیمت هر کیلو ضد زنگ آلکیدی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما