قیمت هر کیلو رنگ روغنی

قیمت هر کیلو رنگ روغنی از پرکاربرد ترین رنگ های موجود در صنعت رنگ می‌توان به رنگ های روغنی اشاره کرد. که با توجه به مواد موجود در تولید آنها از مقاومت بالاتری نسبت به دیگر رنگ‌های ساختمانی برخوردار هستند.

قیمت هر کیلو رنگ روغنی

برای ایجاد تنوع و جلوگیری از تکرار همیشه نیاز به صرف هزینه های بالا و گزاف نیست، گاهی اوقات با هزینه‌ای به مراتب کمتر و البته رنگی تر می‌توان تغییرات زیبا و جذابی در محیط ایجاد کرد. یکی از راه های رایج برای ایجاد تغییر و تنوع رنگ آمیزی دیوارها و یا فضاهای بیرونی ساختمان و محیط است. رنگ آمیزی تاثیر به سزایی در تغییر شکل محیط داشته و باعث ایجاد جلوه بصری زیبا و بدیعی می شود.

برای رنگ آمیزی و تغییر رنگ، رنگ های گوناگونی وجود دارد که یکی از انواع این رنگ ها، رنگ های روغنی است. رنگ های روغنی پایه حلال بوده و قابل شست شو هستند، که این ویژگی باعث می‌شود بسیاری از افراد یا حتی ارگان‌ها و سازمان ها از آن برای رنگ آمیزی دیوارهای داخلی و هارجی ساختمان و حتی درب و پنجره ها و یا المان‌های شهری استفاده کنند.

رنگ های روغنی پایه حلال هستند و برای رقیق شدن نیاز به استفاده از حلال‌های شیمیایی دارند. این رنگ ها از پوشش دهی بالایی برخوردار هستند و چسبندگی بالایی به سطح مورد استفاده دارند. رنگ های روغنی ماندگاری و دوام بالایی نسبت به سایر دیگر رنگ های ساختمانی دارند و در برابر اشعه خورشید نیز مقاومت خوبی دارند. ایدرن رنگ ها 100 درصد قابل شستشو هستند و به راحتی تمیز می‌شوند بنابراین گزینه ای مناسب برای محیط های پردد و یا محیط هایی که نیاز به تمیز کردن مداوم دارند، هستند. رنگ های روغنی در برابر رطوبت مقاوم هستند و ثبات رنگی بالایی دارند و با قلم مو، غلتک قابل اجرا هستند. از دیگر رمزیت های بارز این رنگ ها می‌توان به طیف رنگی گسترده ای که دارند اشاره کرد.

قیمت هر کیلو رنگ روغنی

انواع رنگ‌های روغنی

رنگ های روغنی علاوه بر طیف رنگی متنوعی که دارند، انواع گوناگونی نیز دارند که از لحاظ ظاهری نیز متفاوت هستند. انواع رنگ های روغنی عبارتند از

1- رنگ روغنی براق

2- رنگ روغنی نیمه براق

3- رنگ روغنی مات

رنگ روغنی براق

رنگ های روغنی براق منعکس کننده نور هستند و از درخشندگی بالایی برخوردار هستند. ضد آب و قابل شستشو هستند و به راحتی تمیز می شوند و اثر لک خیلی راحت از روی آنها پاک می‌شود. این نوع از رنگ های روغنی ماندگاری بالایی داشته و همچنین مانع از زنگ زدن فلز می‌شود. سطحی که می خواهیم بر روی آن از رنگ روغنی استفاده کنیم باید صاف و هموار باشد، چون این رنگ ناهمواری های سطح نمایان می کند ولی گزینه ای مناسب برای رنگ آمیزی درب و پنجره های چوبی و فلزی است.

رنگ روغنی نیمه براق

این نوع از رنگ های روغنی از ترکیب رنگ های براق و مات ساخته می‌شوند. لازم به ذکر است که میزان براق یا مات بودن این نوع رنگ به مقدار اینکه از کدام رنگ چه مقدار به کاربرده شود بستگی دارد. این مدل رنگ هم مانند رنگ های روغنی قابلیت شستشو دارد ولی تمیز کردن آن کمی سخت تر از رنگ های براق است و مانند رنگ های براق سطح مورد استفاده نیاز به زیر ساخت دارد.

رنگ روغنی مات

این مدل نسبت به مدل های قبلی ظاهری مات داشته و نور کمتری را منعکس می کند، به همین دلیل ناهمواری های سطح را کمتر نشان می دهد. با توجه به این ویژگی گزینه ای مناسب برای استفاده بر روی دیوارها است ولی توجه به این نکته ضروری است که شستشوی این مدل کمی با سختی همراه بوده و لک را بیشتر نشان می دهد. رنگ مات بیشتر برای سقف و دیواری که مشکل گچ کاری دارد، به کار برده می‌شود. کاربرد دیگر این محصول در استودیوهای فیلم برداری و آتلیه‌های عکاسی و هنری می‌باشد.

رنگ های در دسته رنگ های سنتی و قدیمی است که از دیرباز تاکنون بسیار مورد استفاده قرار گرفته و طرفداران فراوانی دارد. شاید این رنگ از لحاظ کمی گران باشد ولی به دلیل پوشش دهی بالایی که داشته و ماندگاری و دوام عالی از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرف است.

برای تهیه بهترین برندهای رنگ روغنی با قیمت مناسب  و اطلاع از قیمت هر کیلو رنگ روغنی با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید. تا این محصول در اسرع وقت در اختیار شما قرار بگیرد.

 

 

 

 

 

قیمت هر کیلو رنگ روغنی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما