قیمت هر کیلو رنگ اپوکسی گلس فلیک

قیمت هر کیلو رنگ اپوکسی گلس فلیک رنگ اپوکسی گلس فلیک پوششی مقاوم و دوجزئی برپایه رزین اپوکسی است. این رنگ با استفاده از ورقه های شیشه تقویت شده و ضد خوردگی است.

قیمت هر کیلو رنگ اپوکسی گلس فلیک

رنگ اپوکسی گلس فلیک رنگی دوجزئی برپایه رزین اپوکسی پلی آمید است. این رنگ با درصد بالایی از پرک های شیشه و پیگمنت های ضد خوردگی تهیه و به بازار عرضه می شود. درتهیه رنگ اپوکسی گلس فلیک از پرک های شیشه استفاده شده است. گلس فلیک به علت ورقه ای بودن  (ورق های شیشه  با ضخامت تقریبی 5 میکرون) باعث ایجاد یک مانع چند لایه موازی بر روی سطح می شود. ایجاد این مانع نفوذ پذیری مایعات بر سطح مورد استفاده را به شدت کاهش می دهد، بنابراین مایعات و گازها با استفاده از این مواد در رنگ اپوکسی به سختی بر سطح نفوذ می کنند. از طرفی به خاطر محدود کردن نفوذ اکسیژن به سطح مقاومت سطح مورد استفاده را در برابر آتش افزایش می دهد.

رنگ های اپوکسی گلس فلیک باعث ایجاد پوششی سخت و غیر منعطف بر روی سطوح می شوند. استفاده از این پوشش باعث می شود تا سطح  در برابر ضربه و سایش از مقاومت به شدت بالایی برخوردار باشد.

ویژگی های رنگ اپوکسی گلس فلیک

1- مقاومت در برابر رطوبت

2- مقاوم در برابر ضربه و سایش و خراشیدگی

3- مقاومت بالا در برابر مواد اسیدی، بازی و سرایط سخت شیمیایی

4- چسبندگی بسیار بالا بر روی سطح مورد استفاده

5- مقاومت بالا در برابر خوردگی

6- مقاومت بسیار بالا در برابر ترکیباب آلی روغنی

7- دوام و ماندگاری بسیار بالا بر روی سطوح

8- قابلیت اجرا و اعمال در ضخامت های بالا

9- قابلیت اجرا به صورت تک لایه

موارد استفاده و کاربرد رنگ اپوکسی گلس فلیک

یکی از عواملی که نقش به سزایی در افزایش طول عمر سازه های فلزی بخصوص در موارد خاص دارد رنگ کردن آنها است. رنگ های گلس فلیک به دلیل ویژگی های متفاوتی که دارند کاربردهای گسترده ای دارند از جمله:

1- محافظت از پل‌ها، سازه های فلزی

2- محافظت از تجهیزات موجود در صنایع پتروشیمی، نفت و گاز

3- محافظت از لوله های خطوط انتقال، مخازن پالایشگاهی

این رنگ گزینه ای مناسب برای استفاده در سطوح داخلی مخازن نفت خام و گازوییل است. با استفاده از این رنگ یک پوشش مقاوم در برابر نفوذ هر گونه سیال مایع و گازی می توان ایجاد کرد. همچنین این رنگ مقاومتی بالا در برابر عوامل شیمیایی، خوردگی و شرایط مکانیکی محیط دارد.

شرایط استفاده از رنگ اپوکسی گلس فلیک

هنگام استفاده از این رنگ سطح مورد استفاده را باید از هر نوع آلودگی، روغن و گرد وغبار پاک کرد. بر ای از بین بردن زنگ زدگی و خوردگی های سطحی و انواع ناهمواری ها سند بلاست کردن سطح مورد نظر بهترین انتخاب است.

برای استفاده رنگ بعد از آماده سازی سطح ابتدا باید جز A  با همزن به خوبی مخلوط شود تا یکدست شود. بعد از این مرحله جز B را نیز اضافه کرده و مجدد با همزن دو جز را با هم مخلوط می کنیم. لازم به ذکر است که ترکیب دو جز باید با توجه به نسبت ذکر شده بر روی ظرف انجام شود و عمر مفید رنگ برای استفاده بعد از اختلاط در دمای 25 درجه حداکثر 40 دقیقه است. بنابراین بهتر است دو جز رنگ را به میزانی که می خواهید استفاده کنید با هم مخلوط کنید.

ابزار مورد استفاده جهت اجرای رنگ اپوکسی گلس فلیک

1- دستگاه اسپری بدون هوا (AIR LESS SPRAY)

2- میکسر برقی یا یادی

3- قلم مو یا غلتک

این رنگ از پوشش دهی عالی برحوردار بوده و یا یک حجم و مقدار کم میتوان  سطحی وسیع را رنگ آمیزی کرد. مدت زمان انبارداری این رنگ 12 ماه است و باید در جای خشک و خنک نگهداری شود.

بازرگانی رادین با داشتن سال ها تجربه در زمینه رنگ و رزین سرایطی را فراهم کرده است تا شما مشتریان عزیز بتوانید بهترین برندها ی این رنگ را با قیمت مناسب به راحتی و در اسرع وقت تهیه نمایید.

قیمت هر کیلو رنگ اپوکسی گلس فلیک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما