قیمت رنگ کولتار اپوکسی

قیمت رنگ کولتار اپوکسی رنگ یا پوشش کولتار اپوکسی یک لایه محافظ است. این پوشش برای سطوحی که در شرایط خورندگی بسیار بالا قرار دارند، استفاده می‌شود

قیمت رنگ کولتار اپوکسی

برای حفاظت از سطوح پوشش های مختلفی وجود دارد. برخی از پوشش ها به عنوان آستر مورد استفاده قرار می‌گیرند و برخی از پوشش ها هم به تنهایی قابل استفاده هستند. یکی از پوشش هایی که به صورت مستقل و به تنهایی قابل استفاده است رنگ کولتار اپوکسی است.

کولتار دارای رنگی سیاه و براق است که علت رنگ سیاه آن وجود قطران زغال سنگ در ترکیبات این رنگ است. این محصول از دو جز اصلی و یک افزودنی (هاردنر) برای خشک کردن که پلی آمید یا پلی آمین است تشکیل می‌شود. در واقع درزین های اپوکسی و قطران زغال سنگ دو ماده اصلی تشکیل دهنده این رنگ هستند.

قیمت رنگ کولتار اپوکسی

ویژگی ها و خواص رنگ کولتار اپوکسی

این رنگ از مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل محیطی و شرایط اقلیمی برخوردار است. کولتار گزینه ای عالی برای محافظت از سطوحی است که در برابر عوامل خورنده قرار دارند. این پوشش در برابر محیط های شیمیایی، اسیدی و قلیایی مقاومت بالایی دارد. کولتار در برابر رطوبت، آب شور و شیرین هم مقاوم بوده و هیچ آسیبی نمی بیند. برخی از دیگر ویژگی های این محصول عبارتند از

1- چسبندگی بالا به سطوح فلزی و بتنی

2- مقاومت بالا در برابر ضربه و سایش

3- انعطاف پذیری بسیار عالی

4- مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی

5- مقاومت در برابر رطوبت و نفوذ آب

6- مقاومت مکانیکی بالا

7- مقاومت و سازگاری بالا با شرایط اقلیمی متفاوت

موارد استفاده و کاربردهای کولتار اپوکسی

این پوشش به دلیل ویژگی های خاص و متفاوتی که نسبت به سایر رنگ ها دارد کاربردهای گوناگون و متفاوتی نیز دارد. کولتار بهترین انتخاب برای حفاظت از سطوحی است که در معرض مواد شیمیایی، عوامل محیطی، ضربه و سایش هستند. یکی از موارد عمده استفاده از کولتار در پالایشگاه ها است. سطوح فلزی در این محیط بیشتر از هر مکان دیگری در معرض رطوبت و یا مواد شیمیایی قرار می گیرند و این پوشش بهترین گزینه برای محافظت از این سطوح فلزی است.

استفاده بعدی این رنگ را می توان در سازه های دریایی و رنگ آمیزی کشتی ها دانست، که به دلیل مقاومت بالا مانع از نفوذ رطوبت و آب به سطح مورد نظر می شود.دیگر کاربرد آن را می توان در تصفیه خانه های فاضلاب و هم چنین درون لوله های فاضلاب دانست که به طور دائمی در معرض عوامل خورنده و رطوبت هستند.

در ساخت مخازن نگه داری مواد شیمیایی یا کف مخارن ذخیره روغن از کولتار اپوکسی استفاده می شود تا سطح فلزی مخرن را در برابر این مواد، محافظت کند. با توجه به این که این پوشش در برابر عوامل ساینده نیز مقاوم است، از آن به عنوان پوشش سطوح فولادی که در زیر زمین مدفون هستند هم استفاده می شود

بازرگانی رادین با داشتن سال ها تجربه در زمینه رنگ و رزین شرایطی را فراهم کرده است تا بهترین برندهای کولتار اپوکسی را با مناسب ترین قیمت در اسرع وقت و بدون مراجعه حضوری به راحتی تهیه نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه نیز بهره‌مند شوید.

قیمت رنگ کولتار اپوکسی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما