قیمت رنگ پلی اورتان باژاک

قیمت رنگ پلی اورتان باژاک  رنگ پلی اورتان باژاک دوجزئی بوده و از رزین های پلی اورتان تهیه می شوند. رنگ های پلی اوررتان باژاک از ثبات رنگی بالایی برخوردار هستند. این رنگ ها به عنوان لایه نهایی بر روی سطوح فلزی و دریایی مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت رنگ پلی اورتان باژاک

با توجه به تجربه های به دست آمده بیش از 50 درصد بهره وری و کارآیی یک سیستم رنگی به کیفیت رنگ مورد استفاده و نحوه اعمال رنگ بستگی دارد. یکی از برترین برندهایی که با تولید رنگ های با کیفیت کمک شایان توجه ای به اجرای هر چه بهتر پروژه ها می کند و باعث صرفه جویی در هزینه ها از لحاظ اجرای مجدد رنگ آمیزی می شود برند باژاک می باشد.

رنگ های پلی اورتان باژاک از ثبات رنگی بالایی برخوردار هستند. این رنگ ها به عنوان لایه نهایی بر روی سطوح فلزی و دریایی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از این رنگ ها با عث ایجاد یک لایه پوششی و بادوام بر روی سطح مورد استفاده می شود. این لایه پوششی از مقاومت بالایی در برابر تغییرات جوی مانند باد و باران و اشعه خورشید برخوردار است. محصولات باژاک از سرعت خشک و سخت  شدن بالایی حتی در درجه حرارت های پایین برخوردار هستند. به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت در این رنگ ها از چسبندکی بالایی بر روی سطوح برخوردار هستند. همچنین رنگ های پلی اورتان باژاک در برابر اسیدها، بازها، روغن های شیمیایی، صنعتی و املاح دار مقاومت بسیار بالایی دارند.

موارد استفاده رنگ های پلی  اورتان باژاک

از رنگ های پللی اورتان باژاک به عنوان لایه نهایی بر ری اورتان هوی رنگ های اپوکسی استفاده می شود. همچنین این رنگ ها بر روی بدنه بیرونی و بالای خط آبخور  شناورها و کشتی ها نیز استفاده می شود. پلی اورتان ها به عنوان لایه نهایی در مخازن نگهداری نیز استفاده می شوند.

ویژگی های رنگ پلی اورتان باژاک

1- مقاومت بسیار عالی در برابر اشعه فرابنفش خورشید

2- استحکام بالا در برابر تغییرات شدید جوی مانند باد و باران و یخبندان

3- جلوگیری از نفوذ مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی

4- قابل استفاده بر روی سطوح چوبی و فلزی

5- دارای شفافیت بالا

6- مقاوم در برابر ضربه و سایش

7- چسبندگی بسیار بالا

8- امکان پوشش دهی مجدد بر روی سازه ها

9- برخورداری از انعطاف پذیری بالا در برابر ضربه

10- برخورداری از مقاومت بالا در اشعه خورشید و دارای ثبات رنگی

12- تنوع رنگی بسیار بالا

بازرگانی رادین با داشتن سال ها تجربه در زمینه رنگ و رزین شرایطی را فراهم کرده است تا انواع رنگ های براق، نیمه براق و مات پلی اورتان را با مناسب ترین قیمت به راحتی تهیه نمایید.

قیمت رنگ پلی اورتان باژاک

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما