قیمت رنگ اپوکسی صنعتی

قیمت رنگ اپوکسی صنعتی رنگ های اپوکسی به دلیل ویسکوزیته پایینی که دارند در سیستم های دارای پرایمر می توانند به عنوان رنگ نهایی استفاده شوند. در بعضی از موارد هم بدون لایه زیرین می‌توان بر روی سطوح از آن‌ها استفاده کرد.

قیمت رنگ اپوکسی صنعتی

یکی از رنگ هایی که در زمینه های متفاوت و گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند رنگ های اپوکسی هستند. این رنگ ها با توجه به ویژگی هایی که دارند کاربردهای خاص و بالقوه ای دارند. رنگ ها اپوکسی دو جزئی بوده و  از ترکیب رزین اپوکساید با هاردنر (سخت کننده) پلی آمین یا پلی آمید به دست می‌آیند. که این ترکیب باعث می شود یکی از سخت ترین و در عین حال با دوام ترین رنگ ها باشند.

این رنگ ها به دلیل خواص عالی که دارند در طیف گسترده ای از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از ویژگی های بارز این رنگ ایجاد یک پوشش محکم و پایدار است که باعث حافطت بالا از سطح مورد استفاده می شود. این رنگ چسبندگی بالایی به سطح مورد استفاده داشته و به نوعی سطح را در برابر ضربه و سایش با دوام می کند.

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده این رنگ طرفداران زیادی داشته باشد انعطاف پذیری بالایی است که این محصول دارد. همچنین این محصول ظاهری درخشنده دارد که باعث زیبایی و جذابیت سطح مورد استفاده می شود. این رنگ ها در برابر گرما سرما و مواد شیمیایی هم از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

کاربردهای رنگ اپوکسی

1- استفاده به عنوان پوشش در سطوح مختلف
2- استفاده به عنوان کفپوش اپوکسی
3- استفاده به عنوان کفپوش های صنعتی
4- رنگ اپوکسی در سامانه و سازه های الکتریکی یا الکترونیکی هوا فضا، دریایی، خانگی و حتی زیست شناسی هم استفاده می شود.
5- استفاده در زیر زمین های مرطوب
6- استفاده بر روی سطوح چوب، بتن، سیمان و فلز
7- موتورخانه و اتاق های تاسیسات
8- پارکینگ ها
9- کارخانه ها، فونداسیون سازه‌ها
10- پوشش مناسب برای خطوط لوله ها
11- مناسب برای استفاده در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
12- استفاده در آزمایشگاه یا هر جایی که در مجاورت مواد شیمیایی قرار دارد

قیمت رنگ اپوکسی صنعتی

ویژگی های رنگ های اپوکسی

1- این رنگ ها ضد خوردگی هستند.

2- دارای چسبندگی بالا به سطح مورد استفاده

3- تنوع رنگی بالا

4- ایجاد ظاهری زیبا و یکنواخت و سطحی بدون درز

5- محافظت از تجهیزات صنعتی در برابر مواد شیمیایی ضربه و سایش

6- اجرای سریع و راحت

7-دارای ماندگاری و طول عمر بالا

8- مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت و لکه های روغن

9- از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است و عمری طولانی دارد.

10- غبار گریز بوده و به راحتی تمیز می شوند.

اشاره به این نکته ضروری است که رنگ های اپوکسی را نمی‌توان در محیط هایی که در معرض مستقیم نور حورشید هستند استفاده کرد و حتما باید ار زنگ های پلی اورتان بر روی آنها برای افزایش مقاومت‌شان استفاده کرد.

نحوه استفاده و به کار گیری رنگ های اپوکسی

بر ای استفاده از رنگ های اپوکسی سطح مورد استفاده باید تمیز و به دور از هر گونه آلودگی باشد. سطح باید کاملا خشک باشد، به دلیل اینکه رطوبت ممکن است در عملکرد رنگ تاثیر منفی داشته باشد. رنگ اپوکسی را قبل از مصرف باید به خوبی هم زد تا مواد اولیه آن به خوبی با هم ترکیب شوند و هنگام استفاده هم مرتب رنگ را هم بزنید تا از ایجاد حباب در رنگ جلوگیری شود. بعد از پایان رنگ کاری تا 24 ساعت به رنگ دست نزنید و اجازه بدهید تا سطح کاملا خشک شود.

اگر می خواهید بهترین نوع این محصول را با قیمتی ارزان خریداری کنید کافی است که این وب سایت را به خاطر بسپارید و با سفارش این محصول به فروشندگان اصلی، بهترین نوع رنگ پلی اورتان را با قیمتی مناسب و ارزان سفارش دهید و خیلی راحت آن را دریافت کنید. همچنین می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان فروش بازرگانی رادین بهره‌مند شوید.

قیمت رنگ اپوکسی صنعتی

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما