فروش عمده رنگ نمای سان مارکو در کرمان

فروش عمده رنگ نمای سان مارکو در کرمان رنگ نمای سان مارکو آحرین لایه ای است که به خاطر داشتن خاصیت حفاظتی و تزئینی بر روی سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای اطلاع از شرایط فروش عمده رنگ نمای سانمارکو در کرمان با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

فروش عمده رنگ نمای سان مارکو در کرمان

یکی از دلایلی که باعث می شود تا از رنگ های نما برای سطوح بیرونی ساختمان ها استفاده کنند ایجاد سطحی یکنواخت و صاف است. علت استفاده از رنگ نما ساختمان چسبندگی بسیار بالای این رنگ به سطوح بتونی است.  رنگ های نما در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید از مقاومت بالایی برخوردار هستند. در برابر رطوبت پوششی مناسب بر  روی سطح ایجاد می کنند. انه ای مناسب برای استفاده بر روی سطوحی هستند که به طور مداوم در معرض تابش اشعه خورشید، باد و باران و تغییرات هوایی قرار می گیرند.

رنگ های نما بر پایه آکریلیک هستند. ضد آب بوده و با استفاده از افزودنی های سیلیکونی ساختاری خاص به دست می آورند که قابلیت استفاده به عنوان پوشش تزئینی جهت لایه نهایی را پیدا می کنند.

رنگ سان مارکو برندی ایتالیایی است که یکی از بهترین تولید کنندگان رنگ نما می باشد.

رنگ های نمای این برند شامل 3 مدل می باشد که عبارتند از:

1- محصول ونزیاگراف: این محصول با تمام محصولاتی که در داخل شرکت تولید می شوند، متفاوت است. ونزیاگراف اصولا رنگ محسوب نمی شود. این محصول بیشتر یک سیستم اجرایی محسوب می شود که حالتی مانند ملات دارد. ضخامتی حدود 200 میکرون دارد و هر کیلو حدود 2متر مربع پوشش دهی دارد و تا حدودی قیمتی بالایی دارد. این رنگ را کمپانی سانمارکو بدون هیچ قید و شرطی 10 سال گارانتی می کند.

2- تکسچر نوا پلاست با رویه یونیمارک: نواپلاست به علت لایه میانی که به عنوان تکسچر اجرا می شود، به نوعی باز هم یک سیستم اجرایی محسوب می شود. این محصول ضخامتی حدود 600 میکرون دارد.

3- محصول واسرلاک: واسر رنگ آکریلیک ساده  محسوب می شود که دارای ضخامت 120 میکرون هست و دارای 5 سال گارانتی است.

این رنگ ها علاوه بر این که به نوعی عایق حرارتی هستند، جذابیت و زیبایی خاصی به سطح مورد استفاده می‌دهند.این رنگ ها از لحاظ اقتصادی نسبت به سنگ نما مقرون به صرفه تر هستند.

برای تهیه انواع رنگ های نما و داخلی برند سانمارکو با بهترین قیمت با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

فروش عمده رنگ نمای سانمارکو در کرمان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما