فروش عمده تینر در تهران

فروش عمده تینر در تهران

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تینر مایع شیمیایی است که غالباً این مایع برای رقیق کردن رنگ‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر آن، تینر بجز رقیق کردن رنگ، سرعت تبخیر رنگ را افزایش می دهد.

فروش عمده تینر در تهران

 

فروش عمده تینر در تهران

مواد تشکیل‌دهنده تینر،ایزوپروپیل الکل درصد۹۹.۹،آب مقطر وبهبود دهنده جریان اکریلیک می باشد،

انواع تینر

روغنی، فوری، اپوکسی، پلی یورتان، کوره ای

 تینر روغنی

یکی از رقیق کننده هایی است که از آن برای حل‌کردن یا رقیـق کردن رنگ‌های روغنی استفاده میگردد.از رنگ‌های روغنی نیز اغلب برای پوشش سطوح فلزی استفاده می گردند.

 تینر فوری

یکی از حلال‌هایی است که از آن برای حل‌کردن رنگ‌های فوری استفاده می شود. از نمونه‌های رنگ‌های فوری می‌توان به سیلر و کیلر و نیم پلی‌استر و رنگ‌های خودرویی (فوری) اشاره نمود که از این پوشش‌ها در رنگ چوب استفاده می‌شود. تینر فوری نسبت به تینر روغنی حلالیت بالاتری دارد. این تینر زمانیکه در معرض هوا قرار می گیرد، سریعا بخار می شود.

تینر اپوکسی

تینـر اپوکسی برای آستریهای اپـوکسی و رنگهای میانی و رنگهای رویه و نیز پوششهای اپوکسی ماننـد لاکها و کفپوشها مورد استفاده قرار می گیرد.

از ویژگیهای تینر اپوکسی :حلالیت مناسب و تسهیل سریعتر خشک شدن رنگ و بالا بردن خواص فیزیکی رنگ ها، پیشگیری از جوش و تاول زدن رنگها و بالابردن توان اجرایی رنگها مانند براقیت و شره و لولینگ

تینر پلی‌اورتان

تینـر پلی اورتان حل‌ و خشک شوندگی سریع‌تری نسبت به سایر تینرها دارد و کاملاً شفاف و بی‌رنگ است.از لحاظ شکل و رنگ ظاهری، تینر پلی اورتان با تینر فوری چندان متفاوت نمی باشد.

بمنظور حل‌کردن سیلر و کیلر پلی اورتان می بایست از تینر پلی اورتان استفاده شود زیرا تینر فوری قدرت حل‌کنندگی بالایی نداشته و به نتیجه دلخواه نمی رسید.

تینر کوره ای

تینر کوره ای جهت رقیق سازی رنگهایی کاربر دارد که در فرمولاسیون آنها آلکید آمینوها وجود دارد. از مزایای تینر کوره ای شفاف و بدون بو بودن آن است. این نوع از تینر بجز رنگهای کوره ای، حلال خوبی نیز جهت رنگهای اپوکسی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما