فروش رنگ میانی اپوکسی به قیمت عمده

فروش رنگ میانی اپوکسی به قیمت عمده رنگ میانی (MIO) اپوکسی پلی آمید قابل استفاده بر روی انواع آستری‌های اپوکسی است که بر پایه رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمید تولید می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش رنگ میانی اپوکسی به قیمت عمده

رنگ میانی اپوکسی به عنوان رنگ میانی بر روی سطوح فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از رزین اپوکسی در رنگ میانی اپوکسی پلی آمید باعث افزایش مقاومت در برابر نفوذ عوامل خورنده به سطح می‌گردد. استفاده ازاین رنگ در محیط‌هایی که در برابر عوامل خورنده و جریان هوا قرار دارند. پیشنهاد می شود زیرا که اکسید آهن میکایی موجود در آن باعث افزایش مقاومت سطح در برابر فرسایش می‌گردد.

مزایای رنگ‌های اپوکسی میانی
این محصول مقاومت خوبی در برابر عوامل خورنده به دلیل به‌کار گیری رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمید برای شرايط جوي حاد و محيط‌‎هاي صنعتي دارد. این رنگ  در برابر عوامل سایشی و ضربه مکانیکی به دلیل به کارگیری اکسید آهن میکایی (MIO) مقاومت و ماندگاری بالایی دارد.

رنگ های میانس قابلیت اجرا در ضخامت‌های بالا داشته و از چسبندگی مناسب به لایه زیرین برخوردار هستند. این رنگ به دلیل دارا بودن پودر MIO و ساختار ورقه‌ای آن، مقاومت زیادی در مقابل نفوذ یون و رطوبت از خود نشان

می‌دهد که باعث طول عمر سازه‌های فلزی در طولانی مدت می‌شود و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

کاربرد رنگ اپوکسی میانی

این محصول قابل استفاده جهت  پوشش حفاظتی مخازن و تانک‌ها بدنه ماشین آلات و اسکلت‌های فلزی،سازه‌های صنایع نفتی،پل‌ها و لوله‌های انتقال، سوله‌های صنعتی و تجهیزات نیروگاهی هستند.

جهت تهیه بهترین برندهای این محصول با کارشناسان فروش بازرگانی  رادین در ارتباط باشید.

ارتباط با کارشناس فروش خانم مهندس مشهدیعلی

09129687673

021-66095900

فروش رنگ میانی اپوکسی به قیمت عمده

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما