فروش رنگ بریلوکس مخصوص چوب

فروش رنگ بریلوکس مخصوص چوب رنگ بریلوکس آلمان رنگی جذبی و مخصوص چوب است. این رنگ قابل استفاده برای درب و پنحره های چوبی، چوب های نمای ساختمان و چوب های کف است.

فروش رنگ بریلوکس مخصوص چوب

کمپانی بریلوکس  آلمان تولید کننده انواع رنگ های تخصصی برای چوب و سایر سطوح و پتینه های دکوراتیو است. رنگ های بریلوکس برای حفاظت و رنگ آمیزی چوب ها برای استفاده در نمای خارجی ساختمان و یا مواردی که سطح در معرض عوامل متغیر جوی است گزینه ای مناسب هستند. این محصول با طیف های گوناگون رنگی و محافظت قوی از سطح مورد استفاده برای محصولات ترمووود بسیار کاربردی هستند. این رنگ را می توان به عنوان لایه نهایی انواع سازه های چوبی در فضاهای داخلی و خارجی که در معرض عوامل جوی قرار دارند، اجرا کرد. این رنگ نیمه شفاف بوده و رنگ نهایی چوب بستگی به رنگ اولیه چوب دارد. طرح و نقوش چوب پس از رنگ آمیزی همچنان حفظ می شوند.

ویژگی های رنگ بریلوکس

1- محافظت کامل انواع چوب

2- بدون بو و شره

3- قابل استفاده در فضاهای داخلی و خارجی

4- بدون نیاز به حلال و آماده مصرف

5- نفوذ پذیری بالا در بافت چوب

6- پوشش دهی عالی

7- پایه آلکیدی

8- مقاومت و محافظت قوی در برابر اشعه UV و تغییرات آب و هوایی

برای اینکه به یک نتیجه و محافظت دلخواه دست پیدا کنید اعمال دو دست رنگ الزامی است. دست دوم باید بعد از گذشت ۲۴ ساعت و پس از خشک شدن کامل دست اول اجرا شود. محصول می بایست بر روی لایه خشک، صیقلی و تمیز کار شود. در اجرای دست اول، رنگ بریلوکس با نفوذ در بافت چوب تشکیل قشری محافظ را میدهد و در اجرای دست دوم لایه محافظ سطح چوب تشکیل میشود تا چوب در برابر تغییر رنگ در اثر UV مصون بماند. مقدار پووش این رنگ به ازای هر لیتر حدود 13 متر مربع برای دو دست رنگ آمیزی می باشد.

برای خرید رنگ چوب بریلوکس به صورت خرده یا عمده می توانید از طریق سایت بازرگانی رادین اقدام کنید و از مشاوره های رایگان کارشناسان این بازرگانی بهره مند شوید.

فروش رنگ بریلوکس مخصوص چوب

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما