فروش تینر فوری

فروش تینر فوری با پایین ترین قیمت تینر فوری ماده ای حل کننده در صنعت رنگ است که معمولا برای رقیق کردن رنگ مورد استفاده قرار می گیرد و به افزایش سرعت تبخیر رنگ نیز کمک قابل توجه ای می کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش تینر فوری با پایین ترین قیمت

تینرهای فوری از مواد شیمیایی فراری تشکیل شده اند که علاوه بر رقیق کردن رنگ ها برای پاکسازی سطوح نیز مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع تینر نوعی حلال است که در بهبود خواص رنگ ها تاثیر به سزایی دارد. این حلال ها در مدت زمان خشک شدن رنگ، ویژگی های رنگ مورد استفاده و کیفیت نهایی رنگ مورد استفاده نقش موثری دارند. از تینرها برای شستشوی ابزار  صنعتی نیز استفاده می کنند. ضمن اینکه تینرها باعث می شوند که مواد مختلف رنگ از جمله پودرها و رنگدانه ها در رزین رنگ کاملا مخلوط گردد. بدون تینر، حلالیت پودرها در رزین امکان پذیر نیست.

ویژگی های تینر مناسب

یک تینر خوب باید از قدرت حلالیت  مناسب و بالایی برخوردار باشد. شفاف بوده و دارای سرعت تبخیر مناسبی باشد و با رنگ مورد استفاده سازگاری داشته باشد.

تینرهای فوری انواع مختلفی دارند و در انواع 10000، 12000، 15000، 20000 و 30هزار موجود هستند تینر فوری حلالیت بسیار بیشتری نسبت به تینر روغنی دارد و به محض اینکه  در معرض هوا قرار می گیرند، شروع به تبخیر شدن می‌کنند.

تینرها در رقیق کردن رنگ‌ها، پاک کردن سطوح از لکه‌های رنگ تمیز کردن تجهیزات و ابزارها، تمیز کردن سطح رنگ‌آمیزی برای کیفیت و چسبندگی رنگ بیشتر روی سطح کار. برای کاستن ویسکوزیته رنگ، برای جلوگیری از خشک شدن و سخت شدن رنگ استفاده فراوانی دارند.

برای تهیه انواع تینر فوری با بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

ارتباط با کارشناس فروش خانم مهندس مشهدیعلی

09129687673

021-66095900

فروش تینر فوری
فروش تینر فوری با پایین ترین قیمت تینر فوری ماده ای حل کننده در صنعت رنگ است که معمولا برای رقیق کردن رنگ مورد استفاده قرار می گیرد.  و به افزایش سرعت تبخیر رنگ نیز کمک قابل توجه ای می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما