رنگ اپوکسی ضد اسید

رنگ اپوکسی ضد اسید رنگ‌های ضد اسید برای مقاومت در برابر مواد شیمیایی استفاده می‌شوند. این رنگ ها در برابر اسیدها، مواد بازی و قلیاها، مایعات دارای مواد شیمیایی بالا،اسید‌های چرب، مواد شوینده و…  از سطوح محافظت می‌کنند.

رنگ اپوکسی ضد اسید

رنگ اپوکسی ضد اسید، رنگی دو جزئی بر پایه رزین های اپوکسی و پلی آمین است. رزین و مواد به کار گرفته شده در این محصول به نوعی باعث پایداری و براقیت  این محصول شده و سبب افزایش مقاومت بالای رنگ های ضد اسید در برابر انواع مواد شیمیایی و اسیدی می‌شود. این رنگ به دلیل مقاومت بالایی که در برابر مواد اسیدی، قلیایی، مایعات سوزاننده و اسیدهای چرب و مواد شوینده دارد گزینه ای عالی برای حفاظت از لوله های فلزی، بتنی و مخازنی است که در معرض مواد شیمیایی قرار می‌گیرند. این رنگ بیشتر برای مواردی استفاده می‌شود که نیاز به استفاده از پوشش ضد اسید دارند. ضد اسیدها برای محافظت از سطوح در برابر خشن ترین مواد استفاده می‌شوند. در صورتی که از رنگ و پوشش مناسب در برابر حلال‌ها، اسیدها، نمک‌ها استقاده نکنیم، این مواد به راحتی جذب بستر می‌شوند و باعث تخریب سطوح می‌شوند.

رنگ اپوکسی ضد اسید

کاربردهای ضد اسید

این محصول گزینه ای ایده آل برای استفاده در مخازن صنعتی است. ضد اسیدها پوششی مقاوم و عالی ایجاد کرده و سطح مخزن را از هرگونه خوردگی و سایش در برابر مواد اسیدی، شیمیایی و قلیایی حفظ می‌کند. این محصول مقاومت حرارتی بسیار بالایی داشته و حتی تحمل  دمای 120 درجه را نیز دارد.

ضد اسیدها را می‌توان به عنوان لایه آستری، لایه میانی و همچنین لایه های نهایی در انواع سیستم‌های تاسیساتی صنعتی  استفاده کرد. این محصول بر اهر نوع متریال و جنسی در صنایع مختلف از جمله بتن، فولاد و انواع مختلف آلیاژ ها مورد استفاده قرار گیرد و انتخابی مناسب برای استفاده در فضای باز است. همچنین در تاسیسات دریایی، اسکلت های فلزی، مخازن و لوله هابی که در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی به طور مداوم درمعرض مواد خورنده و شیمیایی قرار دارند مانند فاضلاب ها و پسماندهای صنعتی استفاده گسترده ای دارند

خواص و ویژگی‌ها ضد اسید

1- این رنگ ها به دلیل ترکیب خاصی که دارند از مقاومت شیمیایی بالایی در برابر قلیاها، اسیدها، حلال‌ها و روغن‌ها دارند.

2- برخورداری از مقاومت بالا در برابر رطوبت و باران های اسیدی

3- چسبندگی فوق العاده بر روی سطح مورد استفاده

4- مقاومت مکانیکی و انعطاف پذیری بالا

5- جذابیت ظاهری و ایجاد سطحی براق

6- مقاوم در برابر حرارت

7- مقاوم در برابر ضربه و سایش

8- جذب بسیار پایین

ضد اسیدها با توجه به خشک شدن لایه زیری استفاده می‌شود. سطح مورد استفاده باید تمیز و عاری از هرگونه چربی و آلودگی باشد. جز A و B باید به خوبی با هم ترکیب شده و بعد از مخلوط شدن با توجه به زمان در نظر گرفته شده بر روی سطح اجرا شود. این رنگ را می‌توان به راحتی با قلم مو، غلتک یا اسپری اجرا کرد. براي رقيق كردن رنگ و همچنين براي شستشوي تجهيزات مي توان از تينر اپوكسي استفاده کرد.

با توجه به توضیحات داده شده ضد اسیدها در محیط های مختلفی استفاده می‌شوند. در سال های اخیر صنعت رنگ ایران در زمینه تولید اتواع رنگ بخصوص ضد اسیدها بسیار موفق عمل کرده و محصولاتی با کیفیت بالا به بازار عرضه کرده است. ضد اسیدها با کیفیت های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند و در نتیجه نیز قیمت های متفاوتی دارند. برای تهیه این محصول با بهترین کیفیت ها و قیمت مناسب با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

 

رنگ اپوکسی ضد اسید

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما