خرید پوشش مایع مبدل زنگ آهن

خرید پوشش مایع مبدل زنگ آهن پوشش مایع مبدل زنگ آهن با زنگ موجود بر روی فلز یک کمپلکس پایدار تشکیل می‌دهد. که این کمپلکس به سطح فلز می چسبد و پوششی محافظ در برابر رطوبت و خوردگی ایجاد می کند.

خرید پوشش مایع مبدل زنگ آهن

از مهمترین مشکلاتی که در استفاده از آهن و سازه های فلزی وجود دارد، زنگ زدگی این قطعات می باشد. در برخی صنایع مانند صنایع هوایی، کشتی سازی، نفت و گاز و پتروشیمی زنگ زدگی و خوردگی فلزات می تواند خسارات جبران ناپذیری را از لحاظ اقتصادی، میزان مصرف انرژی و حتی شرایط زیست محیطی به وجود آورد.در برخی موارد هم قطعاتی وجود دارند که از حساسیت بالایی برخوردار هستند و امکان زنگ زدایی از روی آنها با روش مرسوم وجد ندارد. در این موارد استفاده از پوشش مایع مبدل زنگ آهن گزینه‌ای بسیار مناسب است.

این پوشش مایع بوده و با زنگ موجود بر روی سطح واکنش نشان داده و یک کمپلکس پایدار ایجاد می کند. این کمپلکس بر روی سطح مورد استفاده می چسبد و از سطح در برابر رطوبت و خوردگی محافظت می کند. استفاده از این مایع باعث افزایش مقاومت چند برابری فلز در برابر خوردگی و رطوبت می شود. این مبدل سطح را در برابر تابش اشعه خورشید، باران و اسپری نمک محافظت می کند.

مزایا استفاده از پوشش مایع مبدل زنگ آهن

1- تبدیل زنگ آهن به یک کمپلکس پایدار بر روی سطح

2- چسبندگی بسیار بالا

3- ایجاد یک پوشش محافظ در برابر رطوبت و خوردگی

4- وزن سبک

5- نفوذ در خلل و فرج بافت زنگ زده

6- دوام و ماندگاری بالا

8- اجرای سریع و آسان

9- از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه بودن

از ویژگی های بارز این محصول تبدیل زنگ آهن به ساختاری جدید است، که مانع از خوردگی بیشتر سطح می شود. هنگام استفاده از این پوشش نیازی نیست که بر روی سطح از سنباده استفاده کنیم و مبدل را کافی است با قلم مو یا پیستوله بر روی سطح اجرا کنیم. بعد از استفاده از این محصول میتوان بر روی آن از رنگ های اپوکسی یا آلکیدی استفاده کرد که باعث افزایش مقاومت چند برابری سطح در برابر تغییرات جوی می شود.

شیوه اجرا

کار با این محصول بسیار راحت است. کافی است مایع مبدل را با 10 درصد آب از حجم مایع مخلوط کرده و با ضخامت 50 تا 70 میکرون در دو لایه بر روی سطح زنگ زده اجرا کرد و بعد از اجرا به سطح اجازه خشک شدن بدهیم. برای اینکه بهره وری محصول افزایش پیدا کند بهتر است لایه اول را رقیق اجرا کرده و پس از لایه دوم را با ضخامت مورد نیاز اجرا کنیم. زمان نهایی خشک شدن این پوشش حداکثر 24 ساعت است. مقاومت مبدل زنگ آهن تا 200 درجه در برابر حرارت مقاوم است.

توجه به این نکته ضروری است که این پوشش برای سطوحی که فاقد زنگ هستند مناسب نیست. همچنین به دلیل وجود خزه و جلبک برای استفاده در زیر آب نیز مناسب نیستند. همچنین برای استفاده در سطوح داخلی لوله ها و تانکرهای آب نیز توصیه نمی شود.

برای تهیه و خرید پوشش مایع مبدل زنگ آهن با مناسب ترین قیمت می توانید با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

خرید پوشش مایع مبدل زنگ آهن

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما