خرید پودر رنگ اخرا هرمز با قیمت ارزان در تهران

خرید پودر رنگ اخرا هرمز با قیمت ارزان در تهران پودر رنگ اخرا یا پودر اکسید آهن یکی از پیگمنت های طبیعی موجود در بازار است.

خرید پودر رنگ اخرا هرمز با قیمت ارزان در تهران

پودر اخرا هرمز یک پیگمنت طبیعی دارای رنگ دهی بسیار بالاست که در برابر تغییرات رنگ و زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی دارد و در صنایع مختلفی از جمله تولید موزایئک پلیمری و کفپوش، پوشش فولاد و مصالح فلزی، پوشش بدنه کشتی ها و اتومبیل، صنایع الکترونیک، نقاشی، صنایع پلاستیک، کاغذ سازی، لوازم آرایشی،صنایع شیشه سازی، صنایع رنگ، مصالح ساختمانی و تولیدات سیمانی وبتنی قابل استفاده است.

اخرا در واقع خانواده ای از رنگدانه هاست که طیفی از رنگ های زرد تا نارنجی پررنگ یا قهوه ای را شامل می شود.  ماده اصلی همه آنها اکسید یا هیدروکسید آهن است. پودر اخرا ماده ای با فرمول شیمیایی Fe2O3 است که در آب نامحلول و از نظر حرارتی بسیار پایدار است.

خواص پودر اخرا

۱- خاصیت پوشانندگی

۲- ایجاد درخشندگی

۳- افزایش طول عمر محصول

۴- یک رنگ دهنده با صرفه اقتصادی

پودر اخرا هرمز یک محصول کاملا طبیعی بوده که با محیط زیست سازگاری دارد. دارای بهترین و قوی ترین پوشش دهی رنگی در بین رنگدانه های طبیعی است.

برای خرید این محصول با کیفیت مناسب و قیمت درب کارخانه با بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

خاک اخرا یک ماده معدنی با مقاومت بالا در برابر تغییر رنگ در اثرعوامل محیطی و گذشت زمان است و به دلیل ایجاد رنگ یکنواخت در تولید  رنگ های صنعتی، رنگ های ساختمانی و ساخت ضد زنگ ها کاربرد گسترده ای دارد.

ارتباط با کارشناس فروش: ۰۹۱۲۹۶۸۷۶۷۳

خرید پودر رنگ اخرا هرمز با قیمت ارزان در تهران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما