خرید پودر اخرا هرمز در تهران

خرید پودر اخرا هرمز در تهران پودر اخرا یک رنگدانه طبیعی موجود در خاک و ترکیبی از

اکسید آهن و مقادیر مختلف رس و ماسه است. که در صنایع رنگ، كف‌پوش‌های رنگی،

بتون‌های پیش‌ساخته، آجر و آسفالت‌های رنگی مصرف دارد.

خرید پودر اخرا هرمز در تهران

پودر رنگ اخرا که با عنوان پودر اکسید آهن یا هماتیت شناخته می شود،

یکی از پیگمنت های طبیعی موجود در بازار است. این پودر در صنایع محتلفی

استفاده می شود که یکی از  مهمترین کاربرد های  آن در تولید موزایئک پلیمری و کفپوش است.

موارد استفاده پودر اخرا

از پودر اخرا میتوان به عنوان ضد زنگ پوشش فولاد و مصالح فلزی استفاده کرد، همچنین برای پوشش بدنه کشتی ها و اتومبیل، نقاشی، صنایع الکترونیک، صنایع پلاستیک، کاغذسازی، صنایع رنگ و شیمیایی، شیشه سازی و سرامیک و مصالح ساختمانی، تولیدات سیمانی و بتنی نیز قابل استفاده است.

ویژگی های پودر اخرا

این پودر خاصیت پوشانندگی خوبی داشته و یک رنگ دهنده مقرون به صرفه بوده و باعث ایجاد یک درخشندگی جذاب و زیبایی بصری مطلوبی می شود. این محصول یک ماده قرمز رنگ است که از طبیعت به دست آمده و افراد می توانند در صنایع مختلف از آن استفاده کنند و مقاومت بالایی در برابر نورخورشید دارد. از دیگر ویژگی های این محصول کیفیت و دوام این محصول است، پودر اخرا هرمز در طول فرآیند تولید سیمان بتن کریستالی نقش مهمی دارد که باعث طولانی شدن طول عمر مفید رنگ محصول می شود. در این میان پودر اخرا هرمز به دلیل فرم خاص خود و نمک ‌های محلول در آن بهترین نتیجه را در محصولات مرتبط با سیمان دارد.

این ماده می تواند یک جایگزین مناسب و مقرون به صرفه از نظر اقتصادی برای اکسید آهن باشد و در عایق بندی، روکش بیرونی کشتی ها و خودروها، تولید سیمان، محصولات بتونی، آسفالت، کاشی و… نیز بسیار پر کاربرد است . این ماده هیچ نوع گاز یا زباله سمی تولید نکرده و ضرری برای محیط زیست ندارد .خاک اخرا یک ماده معدنی با مقاومت بالا در برابر تغییر رنگ در اثرعوامل محیطی و گذشت زمان است و به دلیل ایجاد رنگ یکنواخت در تولید رنگ های صنعتی، رنگ های ساختمانی و ساخت ضد زنگ ها کاربرد گسترده ای دارد.

برای تهیه پودر اخرا هرمز به قیمت درب کارخانه با بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

ارتباط با کارشناس فروش: ۰۹۱۲۹۶۸۷۶۷۳

خرید پودر اخرا هرمز در تهران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما