خرید و قیمت بتونه سنگی پلی کور

خرید و قیمت بتونه سنگی پلی کور بتونه پلی کور محصولی شیمیایی است. از این محصول برای موج گیری، هم تراز کردن و پر کردن منافذ موجود بر روی سنگ، فلز و چوب استفاده می‌کنند.

خرید و قیمت بتونه سنگی پلی کور

بتونه های سنگی بر پایه رزین پلی استر غیر اشباع تهیه و تولید می‌شوند.این بتونه ها دو جزئی هستند. از یک ماده شیمیایی که نفتی است و هاردنر (سخت کننده) تشکیل شده است.

مواد موجود در این بتونه ها سطح مورد استفاده را به خوبی پوشش می‌دهد و سطحی صاف و یکدست ایجاد می کند. این ویژگی باعث می‌شود تا سطح مورد استفاده  به آستر کشی احتیاجی نداشته باشد و به سادگی آماده رنگ شدن است.

این محصول برای پر کردن خلل و فرج و منافذ درزهای آهنی چهارچوب های درب ها و پنجره ها گزینه ای مناسبی است. این بتونه ها را حتی می‌توان برای زیرسازی دیوارهای خانه نیز استفاده کرد. همچنین بر روی سطوح سنگی، فلزی، آهنی، چوبی، خودرو، گالوانیزه، یو پی وی سی، فایبرگلاس و … نیز قابل استفاده است. بتونه سنگی یک لایه مقاوم بر روی سطح ایجاد می‌کند و باعث از بین بردن عیوب سطحی کار می‌شود. به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد، بعد از استفاده سطح دچار ترک نمی‌شود.

خرید و قیمت بتونه سنگی پلی کور

ویژگی های بتونه سنگی

1- چسبندگی بالا

2- درجه پر گنندگی عالی

3- برخورداری از انعطاف پذیری بالا

4- سرعت خشک شدن بالا بعد از ترکیب دو جز

5- مقاومت و ماندگاری طولانی

6- سنباده خوری مناسب

7- کشش بسیار عالی

سنباده‌های بتونه سنگی برای سطوح مختلف، متفاوت است. برای سطوح چوبی استفاده از سنباده گرید 80 تا 120 مناسب است. سطوح فلزی یا سنگی، سنباده‌های دارای گرید 80 تا 150 را نیاز دارند. بنابراین استفاده از سنباده مناسب تاثیر به سزایی در کار دارد. برای استفاده از بتونه، جزء شیمیایی و هاردنر قبل از مصرف باید به‌خوبی ترکیب شوند.

نحوه استفاده بتونه سنگی پلی کور
سطح مورد نظر باید از هرگونه آلودگی، چربی و رطوبت و ﻫﺮﮔﻮﻧﻪ زﻧﮓ زدﮔﯽ و ﺑﺮاده پاک باشد. رﻧﮓ ﻫﺎی ﻗﺪﯾﻤﯽ که پوسته شده اند ﺑﺎﯾد از ﺳﻄﺢ مورد استفاده پاک شود تا ﺳﻄﺤﯽ ﺻﺎف و بدون پوسته ﺑﺪﺳﺖ یباید.

درب قوطی محتوی بتونه را باز کرده و پیش از مصرف محتویات بتونه را کامل هم بزنید و با جز دوم که خشک کن می باشد ترکیب کنید. از آنجایی که خشک شدن بتونه سنگی خیلی سریع اتفاق می افتد، توصیه می شود دو جز بتونه سنگی دقیقا لحظاتی قبل از استفاده با هم ترکیب شوند و به مقدار مصرف همان لحظه ترکیب نمایید. استفاده از این بتونه بسیار راحت است و با لیسه و کاردک قابل اجرا است. در استفاده از بتونه سنگی باید نهایت دقت را کرد تا ضخامت مناسبی داشته باشد. ضخامت زیاد ممکن است باعث ترک خوردن شود.

زمان خشک شدن

سطحی بین ۲۰ الی ۳۰ دقیقه

و خشک شدن عمقی ۴۵ تا ۶۰ دقیقه می باشد. در دمای ۲۰ درجه سانتیگراد

قیمت بتونه سنگی نیز مانند کالاهای دیگر همواره تحت تأثیر میزان عرضه و تقاضای بازار قرار دارد.  با خرید اینترنتی از بازرگانی رادین و حذف واسطه‌ها، می توانید خریدی مقرون‌ به‌ صرفه‌داشته باشید.

ارتباط با کارشناس فروش خانم مهندس مشهدیعلی

09129687673

021-66095900

خرید و قیمت بتونه سنگی پلی کور

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما