خرید و فروش رنگ های صنعتی به صورت عمده

خرید و فروش رنگ های صنعتی به صورت عمده رنگ های صنعتی برای جلوگیری از خوردگی لوله های حاوی گاز، آب،

پتروشیمی، فاضلاب استفاده می‌شود. همچنین از رنگ های صنعتی در صنایع کشاورزی، خودروسازی

و حتی ساخت و ساز به دلیل ماندگاری و دوام بالایی که دارند نیز استفاده می کنند. برای اطلاع از قیمت خرید و فروش

رنگ های صنعتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در سراسر کشور بدون مراجعه حضوری یکی از بهترین

انتخاب ها تماس با کارشناسان فروش بازرگانی رادین است.

خرید و فروش رنگ های صنعتی به صورت عمده

رنگ صنعتی یک نوع پوشش است که به دلیل داشتن استانداردهای صنعتی برای مقاومت در برابر

خوردگی و مقاومت های شیمیایی طراحی و تولید شده است.

امروزه یکی از پرمصرف ترین رنگ ها، رنگ های صنعتی هستند. هدف اصلی استفاده از رنگ های

صنعتی ایجاد مقاومت و محافظت از سطوح است.

انواع رنگ های صنعتی

رنگ های صنعتی با هدف محافظت از سطوح، حفاظت از وسایل و تجهیزات در برابر شرایط متغیر جوی و محیطی مانند رطوبت، شرایط جوی خورنده، تماس مستمر با آب، حلال های صنعتی و سایش مداوم کاربرد گسترده ای دارند. رنگ های صنعتی علاوه بر استفاده متنوعی که دارند در طیف های گسترده ای تولید می شوند. گروهی از رنگ های صنعتی عبارتند از:

1- گروه رنگ های اپوکسی

رنگ های اپوکسی دارای ویژگی های مطلوبی مانند چسبندگی بالا هستند. این رنگ ها در برابر مواد شیمیایی، حلال ها، ضربه و سایش نیز مقاوم بوده و  همچنین مقاومت عالی در برابر محیط های شرجی و مرطوب دارند. این رنگ ها از سختی و ضربه پذیری بالایی برخوردارند.

2- گروه رنگ های پلی اورتان

رنگ های پلی اورتان از مقاومت شیمیایی و مکانیکی بسیار بالایی بالایی برخوردار هستند. پلی اورتان ها در برابر تغییرات جوی بسیار مقاوم هستند. این رنگ ها ایده آل ترین انتخاب برای استفاده در محیط های باز هستند، زیرا در برابر اشعه uv به شدت مقاوم هستند. از ویژگی بارز این رنگ چسبندگی عالی روی سطح گالوانیزه، آلومینیوم، مس و حفظ براقیت و ثبات رنگ
در زمان طولانی می باشد.

3- گروه رنگ های  کوره ای

رنگ های کوره ای در کوره هایی با محدوده دمایی متفاوت سخت می شوند و دارای سختی و چسبندگی بسیار بالا به سطح هستند. این رنگ ها دارای براقیت خاصی بوده و دارای ثبات رنگی ایده آلی هستند.
رنگ های کوره ای دارای مقاومت رطوبتی مناسب هستند. و در مقابل شوینده ها نیز مقاوم بوده و در صنایع مختلف از جمله لوازم خانگی، صنایع خودرو، رادیاتور، پوشش قوطیها و …مورد مصرف قرار می گیرند.

4- گروه رنگ های مقاوم حرارتی و نسوز

این گروه از رنگها بر پایه رزین سیلیکونی و یا بصورت اصلاح شده با سایر رزینها و در محدوده مقاومت حرارتی از ۲۰۰ تا ۶۰۰ درجه سانتیگراد عرضه می گردند.این گروه با توجه به نوع پودرهای مصرفی از جمله روی، آلومینیوم، اکسید آهن و … دارای خواص محافظتی و ضد خوردگی نیز می باشند.از جمله خواص بارز این رنگها می توان به مقاومت عالی در شرایط جوی و محیط های مرطوب اشاره نمود.

5- گروه رنگ های آلکیدی هوا خشک

این گروه از رنگ ها با انواع رزین های الکیدی و همچنین به صورت اصلاح شده با رزین ها و پیگمنت های ضد خوردگی جهت محافظت سازه ها در مقابل عوامل محیطی نیمه صنعتی، مرطوب و شرجی و نیز محیط های شهری مورد مصرف قرار می گیرد. از جمله خواص این گروه می توان به براقیت بالا، ثبات برق و حفظ رنگ اشاره نمود.

با توجه به این که فرآیند خشک شدن این نوع از رنگ‌ها بر اساس واکنش شیمیایی بین هاردنر و رزین است، نسبت صحیح اختلاط دو جز از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند بر روی کیفیت پوشش نهایی تاثیر گذار باشد. همچنین توجه به این موضوع نیز از اهمیت بالایی بر خوردار است که مخلوط رزین و هاردنر تنها تا مدت زمان مشخصی قابل نگهداری و اعمال است که با پارامتری به نام (Pot Life) در برگه اطلاعات فنی رنگ عنوان می‌شود.

بهترین و با کیفیت ترین رنگ های صنعتی را با قیمتی مناسب و مطابق با میل و سلیقه خودتان می توانید از بازرگانی رادین تهیه کنید. بازرگانی رادین این امکان را برای مشتریان گرامی فراهم کرده است که تنها با یک تماس و بدون مراجعه حضوری از قیمت انواع رنگ های صنعتی اطلاع پیدا کرده و رنگ مورد نظر خود را با معرفی برند و اعلام کد یا رال به راحتی و در اسرع وقت هم  در تهران و هم شهرستان ها به راحتی دریافت کنند.

خرید و فروش رنگ های صنعتی به صورت عمده

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما