خرید رنگ نسوز با قیمت مناسب

خرید رنگ نسوز با قیمت مناسب رنگ نسوز یا رنگ های مقاوم حرارتی از انواع رنگ های صنعتی بوده که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند. این رنگ ها برای حفاظت از سطوح در برابر درجه حرارت بالا قابل استفاده است و یک پوشش عالی برای سطوح مختلف محسوب می شود.

خرید رنگ نسوز با قیمت مناسب

رنگ های نسوز به راحتی دمای بین ۲۰۰ تا ۷۰۰ درجه سانتی گراد را تحمل می کنند و برپایه رزین های سیلیکونی ساخته می شوند. این نوع رنگ ها به عنوان یک لایه مجزا بر روی انواع سطوح از جمله سطوح فلزی و سطوح آستر خورده قابل اجرا بوده و اجرای آن به صورت تک لایه است.

موارد استفاده از رنگ های نسوز

رنگ های نسوز برای پوشش داخلی دیوار شومینه، جدار داخلی کوره ها، بویلرها، دودکش ها، پالایشگاه ها، نیرو کاه های برق، تجهیزات کارخانه های شیمیایی، لوله و مخازن قابل استفاده هست.

مزیت ها و ویژگی های رنگ نسوز

۱- مقاومت شیمیایی بالایی دارند و در برابر درجه حرارت بالا مقاوم هستند.

۲- مقاومت بالا در برابر خوردگی

۳- چسبندگی بالا حتی بر روی سطوح فلزی

۴- سرعت خشک شدن بالا

۵- عدم تغییر فام رنگ در برابر حرارت

۶- داشتن ظاهری زیبا و نیمه براق

۷- عدم رنگ پریدگی در برابر حرارت

۸- سختی و مقاومت بسیار بالا

۹- داشتن قابلیت تحمل دما تا ۷۰۰ درجه سانتی گراد

رنگ های نسوز سیلیکونی برای پوشش سازه هایی که در مجاورت گرما و حرارت قرار دارند گزینه مناسبی بوده و به دلیل عدم رنگ پریدگی و حفظ خاصیت در دماهای بالا بسیار کاربردی هستند و به گونه ای ساخته شده اند که اگر در دمای شدید قرار بگیرند خراب یا تجزیه نمی شوند.

شما مشتریان گرامی برای تهیه بهترین برندهای رنگ نسوز با کیفیتی بسیار عالی و قیمت درب کارخانه می توانید با کارشناسان بازرگانی رادین که سال ها در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی فعالیت دارند در ارتباط باشید.

ارتباط با کارشناس فروش: ۰۹۱۲۹۶۸۷۶۷۳-خرید رنگ نسوز با قیمت مناسب۸۶۰۸۵۴۶۵

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما