خرید رنگ میکروسمنت با قیمت مناسب

خرید رنگ میکروسمنت با قیمت مناسب میکروسمنت یک پوشش دکوری است که از سیمان، رزین مواد افزودنی و رنگ دانه های معدنی ساخته شده است و قابل استفاده برای محیط های داخلی و خارجی ساختمان هاست.

خرید رنگ میکروسمنت با قیمت مناسب

رنگ های میکروسمنت نوعی پوشش تزیینی هستند که باعث ایجاد سطوحی بدون درز و شکاف می شوند که با ضخامت ۳ میلی متر روی سطوح مختلف اجرا می شوند. این نوع رنگ از چسبندگی بالایی برخوردار بوده و می توان از آن در سطوح عمودی، مورب، افقی یا کف استفاده کرد. جالب است بدانید این ماده به صورت یکپارچه بوده در نتیجه نگهداری، نظافت و تعمیر آن بسیار آسان است. این نوع رنگ ها در دکوراسیون داخلی، نمای بیرونی ساختمان، ویلاها، محیط های تزیینی، سرویس های بهداشتی، مناطق تفریحی و تجاری، رستوران ها، کافه ها و باشگاه های ورزشی قابل استفاده است.

ویژگی های رنگ میکروسمنت

۱- بسیار با دوام

۲- تنوع رنگی و بافتی

۳- مقاوم در برابر فشار، ضربه و خراش

۴- سازگاری با محیط زیست

۵- ایجاد سطح بدون درز

۶- چسبندگی بسیار بالا

۷- قابل استفاده حتی بر روی کاشی، سنگ مرمر و موزایئک

۸- اجرای ساده و هزینه کم

مقاومت بسیار بالای این رنگ ها باعث شده بتوان از آن برای چیدمان و دکوراسیون مکان های مرطوب مانند حمام و دستشویی استفاده کرد. این  پوشش بعد از اجرا سریع خشک می شود و می توان از آن فضای رنگ شده استفاده کرد.

بازرگانی رادین با داشتن سال ها تجربه در زمینه رنگ و رزین شرایطی را فراهم کرده است تا بتوانید این محصول را در اسرع وقت و با قیمت درب کارخانه تهیه نمایید.

ارتباط با کارشناس فروش خانم مهندس مشهدیعلی: ۰۹۱۲۹۶۸۷۶۷۳

خرید رنگ میکروسمنت با قیمت مناسب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما