خرید رنگ اپوکسی گلس فلیک با قیمت مناسب

خرید رنگ اپوکسی گلس فلیک با قیمت مناسب رنگ اپوکسی گلس فلیک نوعی رنگ دوجرئی

بر پایه اپوکسی پلی آمین بوده و از پرک های شیشه تشکیل شده است که نفوذ پذیری آب در این رنگ بسیار اندک بوده و یک پوشش مقاوم و غیر منعطف بر روی سطح مورد استفاده ایجاد می کند.

خرید رنگ اپوکسی گلس فلیک با قیمت مناسب

رنگ اپوکسی گلس فلیک مقاومت بالایی در برابر سایش و ضربه، روغن های معدنی، آب دریا دارد و همچنین رویه گلس فلیک اپوکسی می تواند پوشش بسیار مناسبی را در برابر انواع مواد شیمیایی و عوامل مکانیکی ایجاد نموده و مقاومت بسیار بالایی در برابر این مواد از خود نشان می دهد.

مزایای رنگ اپوکسی گلس فلیک

۱- مقاوم در برابر رطوبت آب

۲- مقاومت در برابر ضربه و سایش

۳-  مقاومت در برابر شرایط سخت شیمیایی و اسید‌ها و قلیا‌ها

۴- چسبندگی فوق العاده و مقاومت عالی در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی

۵- – مقاومت در برابر یون‌ها

موارد استفاده و کاربرد رنگ اپوکسی گلس فلیک

این محصول برای محافظت خطوط لوله و سازه های فولادی، پل ها و سوله های صنعتی و پتروشیمی و تجهیزات موجود در صنایع نفت و گاز مورد استفاده قرار می گیرد.اپوکسی گلس فلیک برای مقاومت شیمیایی داخل لوله‌ها، تانک‌ها، مقاومت بالا در برابر اسیدها و بازها و عوامل شیمیایی استفاده می‌شود. وجود هر پرک شیشه‌ای یا گلس فلیک مقاومت خوبی به پوشش محافظتی می دهد.

بسیاری از مشتریان در دنیای پر مشغله امروز تمایل دارند تمام مراحل خرید و فروش خود را به صورت اینترنتی انجام دهند تا در زمان و هزینه های رفت و آمد خود صرفه جویی کنند، بازرگانی رادین با داشتن سال ها تجربه در زمینه رنگ و رزین خرید رنگ اپوکسی گلس فلیک را به صورت اینترنتی و قیمت درب کارخانه فراهم کرده است تا شما مشتریان عزیز این محصول را به راحتی و در اسرع وقت تهیه نمایید.

ارتباط با کارشناس فروش خانم مهندس مشهدیعلی: ۰۹۱۲۹۶۸۷۶۷۳

 

 

 

خرید رنگ اپوکسی گلس فلیک با قیمت مناسب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما