خرید رنگ استخری پلیمری

خرید رنگ استخری پلیمری در ترکیبات رنگ های استخری پلیمری موادی وجود دارد که کاملا به سیمان و دیواره استخر یا سایر مکان مورد استفاده نفوذ کرده و به راختی هم پاک نمی شوند. این نوع رنگ ها به دلیل ترکیبات غلیظی که دارند، در برابر آب و تغییرات جوی مقاومت و ماندگاری بالایی دارند. این نوع رنگ ها به دلیل قیمت مناسبی که دارند جز اقتصادی ترین انواع رنگ ها محسوب می شوند.

خرید رنگ استخری پلیمری

استتخرهای سرپوشیده و روباز هر دو با آب تماس مستقیم دارند، به همین دلیل استفاده از رنگ هایی مناسب و با کیفیت تاثیر زیادی در کیفیت رنگ آمیزی خواهد داشت. از جمله رنگ های استخری پرکاربرد، که پایه حلال هم هستند، رنگ های استخری پلیمری هستند که هم خاصیت کشسانی دارند و هم مقاومت شیمیایی بالایی دارند و به عمق بستر زیرینی که روی آن استفاده می شود، نفوذ کرده که این عمل باعث می شود تا ترک ها به طور کامل پوشش داده شوند و استخر به نوعی آب بندی شود

ویژگی رنگ استخری پلیمری

۱- مقاوم در برابر دما و تغییرات جوی از ۳۰- درجه تا ۱۰۰+

۲- خشک شدن سریع

۳- ترمیم سریع و آسان نقاط آسیب دیده

۴- ضد آب، ضد جلبک، ضد خزه و ضد باکتری

۵- مقاوم در برابر سایش و ضربه

۶- قابل اجرا بر روی سطوح مختلف

۷- مقاومت بالا در برابر فشارهای هیدرولیکی و مکانیکی

بازرگانی رادین با داشتن سال ها تجربه در زمینه انواع رنگ های ساختمانی و صنعتی شرایطی را فراهم کرده است تا شما مشتریان گرامی بتوانید بهترین و با کیفیت ترین رنگ های استخری پلیمری را با قیمت درب کارخانه تهیه نمایید.

ارتباط با کارشناس فروش:۰۹۱۲۹۶۸۷۶۷۳

خرید رنگ استخری پلیمری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما