خرید اسپری زینک وارداتی

خرید اسپری زینک وارداتی اسپری زینک ویکن آلمان از سطوح فلزی در برابر زنگ زدگی و خوردگی با ایجاد یک لایه محافظ برای مدت طولانی حفاظت می کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

خرید اسپری زینک وارداتیخرید اسپری زینک وارداتی

اسپری زینک ویکن  حاوی 99 درصد پودر فلز روی است. اسپری ضد خوردگی ویکن از تمام سطوح فلزی برای مدت زمان طولانی محافظت کاتودیک انجام می دهد. این اسپری بر روی سطح مورد استفاده یک لایه محافظتی سیار چسبنده، با سرعت خشک شدن سریع از طریق دانه های بسیار ریز فلز روی ایجاد می کند. این محصول قابلیت استفاده به عنوان  پرایمر ضد خوردگی را  دارد. که می‎‌تواند از نقاط جوش و قطعات جوشکاری شده و سوراخ های دریل شده به خوبی محافظت کند. وجود ذرات روی در این اسپری باعث ایجاد یک لایه محافظتی با کیفیت بالا بر روی فلز می شود. که از سطح مورد استفاده در بدترین شرایط جوی و زیست محیطی در برابر زنگ زدگی و خوردگی به خوبی محافظت می کند. مهم ترینویژگی  این اسپری که آن را از بقیه ی اسپری های زینک متفاوت کرده است، مقاومت دمایی بالای آن است. که از 50- تا 500+ درجه سانتی گراد است و دارای تاییدیه 1050 ساعت تست پاشش نمک بر اساس استاندارد DIN 53167 است.

موارد استفاده اسپری زینک

اسپری زینک ویکن قابل استفاده در مجتمع صنعتی مختلفی از جمله پتروشیمی، صنایع نفت و گاز، نیروگاه های آبی و حرارتی و صنایع تولید فلزات و صنایع غذایی و … می‌باشد.

برای تهیه اسپری زینک روی ویکن با قیمت مناسب و به صورت عمده با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

ارتباط با کارشناس فروش خانم مهندس مشهدیعلی

09129687673

021-66095900

 

خرید اسپری زینک وارداتی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما