تینر روغنی ارزان قیمت

تینر روغنی ارزان قیمت خرید تینر روغنی ارزان قیمت در تهران را می‌توانید مستقیما از درب کارخانه انجام دهید. بازرگانی رادین تولید کننده انواع تینر، می‌تواند شما مصرف کنندگان عزیز را برای خرید راحت، مطمئن و همچنین مقرون به صرفه همراهی کند.

تینر روغنی ارزان قیمت

تینر روغنی از اصلی ترین حلال ها در صنعت رنگ است. این تینر برای رقیق کردن انواع رنگ هایی که برپایه رزین آلکیدی هستند مورد استفاده قرار می گیرند.

تینر روغنی مایعی شیمیایی است که در اکثر مواقع برای رقیق کردن رنگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. تینرها علاوه بر رقیق کردن رنگ ها، باعث افزایش سرعت تبخیر رنگ نیز می شوند. تینر روغنی با کیفیت به حفظ براقیت رنگ کمک می کند. این تینرها بویی شبیه به نفت دارند و دارای سرعت خشک شدن پایینی هستند. تینرهای روغنی تقریبا شفاف هستند و کمی رنگ شان به زردی متمایل است.

توجه به این نکته ضروری است که تینر را باید با توجه به نوع رنگ انتخاب کرد. انتخاب تینر مناسب بر ویسکوزیته رنگ، خاصیت برس خوری، سرعت خشک شدن و سایر خواص رنگ تاثیر دارد. تینر مورد استفاده بر خواص رنگ مورد استفاده و مدت زمان خشک شدن رنگ تاثیر به سزایی دارد.

میزان تینر مورد استفاده به هنگام ترکیب با رنگ به غلظت رنگ، سطح مورد استفاده، شرایط جوی و ابزاری که استفاده می شود بستگی دارد. به هنگام خرید تینر باید به قدرت حلالیت تینر، نقطه جوش، سرعت تبخیر تینر و شعله وری آن دقت کرد.

کاربرد تینر روغنی

تینر روغنی یکی از انواع تینر است که از آن برای حل کردن یا رقیق کردن رنگ های روغنی استفاده می شود. معمولا از رنگ های روغنی برای پوشش دهی سطوح فلزی استفاده می کنند و بهترین حلال برای رقیق کردن این رنگ ها تینر روغنی است.

مشخصات تینر روغنی

تینر روغنی و فوری هر دو شبیه به آب هستند، اما تینر روغنی دارای رنگی مات و کدر است. یکی دیگر از راه های تشخیص تینر روغنی از فوری بوی آن است. تینرهای روغنی بویی بسیار شبیه به نفت دارند. تینر روغنی چرب است و اگر کمی از آن را بر روی دست بریزید به راحتی می توانید از تینر فوری آن را تشخیص دهید. تنیر روغنی دارای سرعت تبخیر پایینی است و یکی از دلایلی که اساتید از بنزین به جای تینر روغنی برای حل کردن رنگ استفاده می کنند، همین مورد است. تینر رروغنی نسبت به تینر فوری اشتغال زایی کمتری دارد.  در انتخاب تینر باید بسیار دقت کنید زیرا هر رنگ باید با تینر مخصوص خود ترکیب شود تا کیفیت و کارایی خود را از دست ندهد. نکته اساسی در مورد انتخاب تینر روغنی و تینر فوری که هیچ وقت نباید فراموش کرد این است که برای حل کردن رنگ فوری فقط باید از تینر فوری و برای حل کردن رنگ روغنی (آلکیدی) باید از تینر روغنی استفاده کرد.

بازرگانی رادین شرایطی را فراهم کرده است تا تینر روغنی را در انواع بسته بندی لیتر، گالن و حتی حلب 20 لیتری با مناسب ترین قیمت در هر نقطه از ایران به راحتی دریافت کنید. بیشترین ظرف هایی که در بازار مورد استفاده قرار می گیرد لیتر و گالن است. تعداد پت های لیتر  در هر کارتن بین  16 تا 20 عدد است. در بسته بندی گالن هم تعداد موجود در هر کارتن 9 عدد است. ارسال این محصول به کل کشور بدون هیچگونه محدودیت انجام می شود.

ارتباط با کارشناس فروش خانم مهندس مشهدیعلی

09129687673

02166095900

تینر روغنی ارزان قیمت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما