آستر واش پرایمر

آستر واش پرایمر  واش پرایمر نوعی پوشش واسط است. این پوشش باعث افزایش بهبود چسبندگی بر روی سطوح فلزی غیر آهنی و بدون پوشش مانند آلومینیوم، سطوح گالوانیزه و روی می‌شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

آستر واش پرایمر

این محصول آستری دو جزئی بر پایه رزین پلی وینیل بوتیرال و سخت کننده های اسیدی است. واش پرایمر به عنوان پیش لایه بر روی سطوح فلزی و غیر آهنی چون گالوانیزه، آلومینیوم و مسی، روی استفاده می‌شود و باعث افزایش چسبندگی لایه های بعدی به سطح می‌شود. این پوشش با سطح فلز واکنش می‌دهد و باعث افزایش سطح تماس می‌شود، در نتیجه رنگ روی سطح به خوبی می نشیند.

آستر واش پرایمر

این آستری در صنایع فلزی، درب و پنجره های آلومینیومی، دکل ها و تیرهای گالوانیزه، ورق های فلزی گالوانیزه رنگی، صنایع برق و الکترونیک کاربرد فراوانی دارد. این آستری ﭘﺲ از استفاده ﺳﺮﯾﻌﺎ ﺧﺸﮏ می‌شود و ﻻﯾﻪ‌ای ﺳﺨﺖ و ﭼﺴﺒﻨﺪه، با ظاهری یکنواخت  ایجاد می‌کند.
به هنگام استفاده سطح زیر کار باید عاری از هر گونه آلودگی مانند چربی و گریس، گرد و غبار و رطوبت باشد.  عمل تمیز کاری باید توسط شوینده های مناسب انجام گیرد.اگر سطح کار صاف رو صیقلی است باید با از سنباده استفاده کرد. سپس سطح را  تمیز و خشک کرد تا چسبندگی میان رنگ رویه و لایه زیرین به حداکثر برسد. آستر واش پرایمر به تنهاﯾﯽ دارای ﻣﻘﺎوﻣﺖ ﺟﻮی ﻣﻨﺎﺳﺐ نیست. بنابراین در‌ﺻﻮرت اﺳﺘﻔﺎده در‌ﻣﻌﺮض ﺷﺮاﯾﻂ ﺟﻮی ﺑﺎ روﯾﻪ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﭘﻮﺷﺶ داده ﺷﻮد. اﻋﻤﺎل آﺳﺘﺮ واش ﭘﺮاﯾﻤﺮ در ﺿﺨﺎﻣﺖ ﻫﺎی ﺑﯿﺸﺘﺮ از ۱۰ ﻣﯿﮑﺮون ﺗﻮﺻﯿﻪ ﻧﻤﯽ‌ﮔﺮدد.

برای تهیه بهترین واش پرایمر ها به قیمت مناسب با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

 

 

آستر واش پرایمر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما