مرکز پخش رنگ دکوراتیو بسپرک با نازلترین قیمت

مرکز پخش رنگ دکوراتیو بسپرک با نازلترین قیمت رنگ دکوراتیو بسپرک از جمله رنگ های نوین دکوراتیو است. این رنگ می تواند زیبایی چشم نوازی را به فضای خانه یا محیط کار بدهد. رنگ های دکوراتیو بسپرک از پخش تصادفی پرک های رنگی و ورقه ای زیادی با اندازه و رنگ های مختلف تولید می شوند.

مرکز پخش رنگ دکوراتیو بسپرک با نازلترین قیمت

از جمله رنگ های دکوراتیو می توان به رنگ های دکوراتیو بسپرک اشاره کرد که دارای فام رنگی متنوعی است و از پرک های رنگی گوناگونی تهیه شده است.رنگ های دکوراتیو از پوشانندگی بالایی برخوردارهستند و بسیار مقرون به صرفه هستند. نکته حائز اهمیت این رنگ ها اجرای آن با قلم مو می باشد و به خاطر پرک های رنگی که در سطح کار وجود دارد جلوه ای زیبا و جذاب به سطح مورد نظر می دهند.

این رنگ جلوه ای چند رنگی با پرک های درخشان در یک مرحله ابجاد می کند. بدون بو بوده و هیچ گونه ضرر و زیانی برای محیط زیست ندارد. بعد از اجریک لایه پلیمری قابل شستشو بر روی سطح ایجاد می کند. لایه ای چسبنده و قابل تنفس بر روی سطح مورد مصرف ایجاد می کند. در برابر حرارت مقاوم است و در صورت آتش سوزی، آتش نمی گیرد و تجزیه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید رنگ های دکوراتیو بسپرک با بازرگانی رادین در ارتباط باشید. تا این محصول را در اسرع وقت و با قیمت درب کارخانه تهیه نمایید.

ارتباط با کارشناس فروش خانم مهندس مشهدیعلی:

۰۹۱۲۹۶۸۷۶۷۳

 

مرکز پخش رنگ دکوراتیو بسپرک با نازلترین قیمت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما