قیمت هر کیلو رنگ ترافیکی

قیمت هر کیلو رنگ ترافیکی

رنگ ترافیکی زیر مجموعه رنگهای صنعتی می باشد و غالباً بر پایه رزین‌های آکریلیک ترموپلاست و آلکید-کلرو کائوچو تولید می گردد. رنگ ترافیک یکی از ملزومات اساسی و بنیادی در سطح جاده ها و بزرگراه ها می باشد. و با اعمال این رنگها ضریب ایمنی در سطح
جاده ها  افزوده میگردد و از طرفی عبور و مرور وسایل نقلیه بواسطه کاربرد این نوع رنگها در یک چارچوب کاملا منظم میسر میگردد.

"</a

موارد استفاده

رنگ ترافیکی چسبندگی مناسبی روی سطح آسفالت و بتن دارد و جهت خط کشی خیابانها ، معابر ، باند فرودگاه و جاده های بین شهری استفاده می گردد. در واقع جهت هدایت و کنترل ترافیک جاده  و خیابانها می باشد.

انواع رنگهای ترافیکی

این نوع رنگها به دو دسته رنگهای ترافیکی سرد و گرم تقسیم بندی می شود.

در واقع از نوع سرد جهت ترکیب نمودن رنگ و اجرای آن بر روی سطح مورد نظر نیاز به دمای بالا نمی باشد.

و رنگ ترافیکی گرم به جهت ترکیب و تشکیل فیلم رنگ ابتدا می بایست دمای آن را تا میزان مشخصی بالا برد و بعدا آنرا بر روی آسفالت اعمال نمود. این نوع رنگ برپایه رزینهای هیدروکربنی هستند و برای آزادراه‌ها و مسیرهای پر ترافیک مناسب هستند بدلیل اینکه سرعت خشک شدن این نوع رنگها بالا می باشد و همچنین چسبندگی و خواص مکانیکی و فیزیکی این نوع رنگ بالا می باشد. و امکان اجرا در ضخامت‌های نسبتا بالا از 500 تا 3000 میکرون وجود دارد.

رنگ ترافیکی چند جزئی

این رنگ بر پایه رزین‌های آکریلیک ترموست است و با هاردنرهای پراکساید ترکیب میشود. در زمان ترکیب اجزاء و همچنین در زمان اعمال، بعلت واکنشهای شیمیایی دما افزایش می‌یابد. از این نوع محصول جهت خط‌کشی خطوط عابر پیاده، خطوط حاشیه بزرگراه‌ها، کانال‌های عبور و مرور و نیز علائم هشدار برای سرعتگاه‌ها با ضخامت تقریبی 2 میل استفاده می گردد.

ویژگی رنگهای ترافیکی

رنگهای ترافیکی می بایست ویژگی های خاصی را دارا باشند تا بتوان از آنها جهت جلوگیری و کاهش خطرات رانندگی استفاده  نمود. مقاومت بالا در برابر سایشی، برابر آب و هوا، داشتن دانه بندی مناسب در رنگ، چسبندگی بالا به آسفالت و بتن، عدم تغییر رنگ با تابش نور و سرعت خشک شدن بالا از ویژگی های رنگ ترافیکی می باشد.

جهت اجرا رنگهای ترافیکی می بایست سطح مورد نظر از هرگونه آلودگـــی از قبیل گرد و غبــار‚ گریس ‚ روغن و غیره  عاری باشـــــد. 

"</a

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما