قیمت خرید اسپری رنگ دور نقش در شهریار

قیمت خرید اسپری رنگ دور نقش در شهریار این محصول جزء زیر شاخه های اسپری  نورارا می باشد که در بسته بندی دورنقش نام گذاری شده است

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت خرید اسپری رنگ دور نقش در شهریار

اسپری های دورنقش از رزین های هوا خشک تهیه شده و به راحتی و بدون استفاده از هیچگونه حلال یا رقیق کننده ای قابل استفاده هستند. یکی از بارزترین ویژگی های اسپری دورنقش افزایش سرعت انجام کار است. استفاده از این اسپری ها باعث ایجاد سطحی صاف و یکدست می شود. از آنجایی که این اسپری ها روغنی هستند، باعث انسجام سطح کار می شوند و چسبندگی بالایی بر روی سطح مورد استفاده دارند. این رنگ ها به سرعت خشک می شوند، زمان خشک شدن سطحی این اسپری حدود ۳۰ دقیقه و خشک شدن عمقی آن دو ساعت است.  این اسپری ها  نیازی به استفاده از هیچ حلالی ندارند و استفاده ای آسان دارند.

اسپری های دور نقش در  صنعت و مصارف خانگی نیز قابل استفاده هستند. این محصول برای  رنگ آمیزی بسیاری از اشیا از جمله صندلی، یا رنگ آمیزی نمای ساختمان، قایل استفاده هستند. همچنین گزینه ای مناسب برای  کارهای هنری ،طراحی و تزئینی نیز هستند. میزان پوشش حدودی هر قوطی ۳۰۰میلی لیتری تقریباً یک متر مربع است که بستگی به میزان تمیزی زیرکار دارد.

این محصول در رنگهای الوان بصورت ۱۲۵۰۰و در فام های طلایی ،مسی و  نقره ای قیمتی متفاوت دارد و در کارتن ها به صورت  ۲۴ عددی عرضه می شود. باید دقت شود که این اسپری ها را در معرض مستقیم نور خورشید و گرما قرار نگیرد.

این اسپری ها مورد اسفاده فروشندگان سرتاسر کشور می باشند و می توانید در هرشهری که هستید نسبت به سفارش محصول مورد نظر اقدام نمائید.

برای اطلاع از شرایط خرید و درصد تخفیف این اسپری با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

ارتباط با کارشناس فروش خانم مهندس مشهدیعلی

09129687673

021-66095900

 

قیمت خرید اسپری رنگ دور نقش در شهریار

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما