رنگ روغنی براق قابل شستشو برای داخل ساختمان

رنگ روغنی براق قابل شستشو برای داخل ساختمان این رنگ ها بر روی سطوح مختلف قابل استفاده هستند. استفاده بر روی انواع سطوح نشان دهنده سازگاری فوق العاده این رنگ ها با انواع بسترها و سطوح است.این رنگ ها دارای دوام و ماندگاری بالایی نیز هستند.

رنگ روغنی براق قابل شستشو برای داخل ساختمان

رنگ های روغنی بر روی  سطوح داخلی و بیرونی ساختمان، درب های داخلی، دیوار آشپزخانه و سرویس های بهداشتی قابل استفاده هستند. از آنجایی که این رنگ ها در برابر رطوبت مقاوم هستند، بهترین انتخاب برای نواحی که به طور مداوم در معرض رطوبت یا بخارات انبوه قرار دارند، هستند.

رنگ های روغنی به دلیل چسبندگی بالایی که دارند، انتخابی مناسب برای سطوح فلزی هستند.  این رنگ ها مانع تاثیر عوامل خارجی بر سطح فلز شده و از خوردگی، فرسایش یا زنگ زدگی فلز جلوگیری می کنند. لازم به ذکر هست این رنگ ها حتی بر روی سطوح چوبی نیز قابل استفاده هستند.

رنگ های روغنی به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت دارند کمتر دچار فرسایش می شوند. قابلیت شستشوی این رنگ ها باعث می شود تا بهترین انتخاب برای استفاده در مناطق پر تردد ساختمان ها و یا مراکز تفریحی و تجاری و بیمارستان ها باشند.

رنگ های براق به راحتی تمیز می شوند و تا مدت ها درخشش و براقیت خود را حفظ می کنند. این رنگ ها انواع مختلفی دارند و در 3 نوع براق، نیمه براق و مات موجود است. رنگ های روغنی براق منعکس کننده نور هستند و بیشتر بر روی چارچوب و قسمت های فلزی استفاده می شود. این رنگ ها ضد لک هستند و به سادگی تمیز می شوند. همچنین، ماندگاری بیشتری داشته و مانع از زنگ‌زدن فلز هم می‌شود. رنگ های روغنی با قلم مو، غلتک و اسپری قابل اجرا هستند.

همه رنگهای روغنی موجود در بازار قابل شستشو هستند اما از نظر پوشش دهی متفاوت می باشند که برای برای تهیه بهترین  رنگهای روغنی با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

ارتباط با کارشناس فروش خانم مهندس مشهدیعلی

09129687673

021-66095900

 

 

رنگ روغنی براق قابل شستشو برای داخل ساختمان

رنگ روغنی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما