خرید رنگ نیم پلاستیک ارزان قیمت در تهران

خرید رنگ نیم پلاستیک ارزان قیمت در تهران رنگهای نیم پلاستیک زیادی در سطح کشور تولید می شود که شما بزرگواران برای خرید این محصول بدون هیچگونه واسطه و با قیمت درب کارخانه می توانید با بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

خرید رنگ نیم پلاستیک ارزان قیمت در تهران

رنگ‌های نیم  پلاستیک مانند پایه آب بوده و بنابراین حلال این رنگ ها نیز آب ت و برای رقیق شدن نیازی به استفاده از حلال های شیمیایی ندارند. این رنگ ها به دلیل عدم استفاده از حلال های شیمیایی بدون بو هستند و به خاطر این ویژگی در محیط های سربسته هم قابل استفاده هستند. رنگ های نیم پلاستیک با محیط زیست سازگار بوده و هیچ گونه ضرری برای محیط زیست ندارند و به راحتی با زباله های معمولی قابل دفع هستند.

رنگ های نیم پلاستیک در دو فام مات و براق در بازار موجود هستند. این رنگ ها بر روی انواع سطوح گچی، سیمانی، آجری و بتونه در داخل ساختمان قابل استفاده و اجرا هستند. رنگ های نیم پلاستیک به دلیل اینکه پایه آب هستند به سرعت خشک می‌شوند و به همین دلیل زمان لازم برای اجرای رنگ در دو مرحله بسیار کوتاه است. این رنگ ها دارای قلم‌خوری مناسبی نیز هستند و از چسبندگی بالایی بر روی سطوح برخوردارند.

مزایای رنگ‌های نیم پلاستیک

1- به دلیل پایه آب بودن فاقد بو است.

2- چسبندگی خوبی بر روی سطوح دارد.

3- پوشش دهی خوبی دارند.

4- سازگاری با محیط زیست

5- اجرای سریع و راحت

6- دارای قیمت مناسبی بوده و از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند.

توجه به این نکته ضروری است که  رنگ‌های نیم پلاستیک بیشتر به عنوان رنگ پایانی در داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.هرچند این رنگ ها روی دیوار قابل استفاده هستند ولی به دلیل اینکه براق نیستند و در برابر آب و رطوبت نیز مقاوم نیستند بر روی دیوارهای اصلی کمتر استفاده می شوند و بیشتر بر روی سقف اجرا می شوند.

رنگهای نیم پلاستیک در بسته بندی کیلو،گالن،و دبه تولید می شود. مادر رنگهای نیم پلاستیک بصورت کیلو که در رنگهای از قبیل سبز،قرمز،ابی،نارنجی،زرد و… موجود هستند. در رنگبندی سفید در هر بسته بندی بخواهید موجود می باشد البته درصورت سفارش بالا مادر رنگ هم می توانید بصورت بسته بندی دلخواه خریداری نمائید. برای تهیه بهترین  برندهای رنگ‌های نیم پلاستیک با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

ارتباط با کارشناس فروش خانم مهندس مشهدیعلی

09129687673

021-66095900

خرید رنگ نیم پلاستیک ارزان قیمت در تهران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما