قیمت خرید بتونه فوری هافمن در تهران

قیمت خرید بتونه فوری هافمن در تهران این محصول جزء زیر شاخه های اطلس فام می باشد که می توانید بصورت عمده از هر نقطه از ایران که هستید نسبت به سفارش محصول اقدام نمائید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت خرید بتونه فوری هافمن در تهران

این محصول بر پایه رزین های آلکیدی تهیه و به بازار عرضه می شود دکه استفاده از این مواد باعث استحکام و دوام بیشتر این محصول می شود.  های فوری هافمن دارای قدرت کششی و چسبندگی بالایی هستند که خلل و فرج سطوح چوبی را به خوبی پر می کنند. این محصول تمام منافذ موجود در چوب یا نئوپان را پر می کند که بعد از صیقلی کردن سطح مقدار زیادی از این پوشش از بین می رود و فقط لایه ای نازک که ناهمواری ها را پوشش می دهد باقی می ماند.  این کار باعث می شود تا سطحی صاف و یکدست بعد از استفاده ایجاد شود که باعث افزایش کیفیت رنگ آمیزی می شود.

بتونه های هافمن با توجه به ضحامت اجرا از سرعت خشک شدن بالایی برخوردار هستند.

نحوه اجرا سطح

برای استفاده از این بتونه سطح مورد استفاده را از هر گونه چربی، آلودگی و رطوبت باید پاک کرد. سطح کار را باید با استفاده از  سنباده برای انجام کار آماده کرد.

پس از مهیا شدن سطح مورد نظر، بتونه را استفاده می کنیم.  و برای رسیدن به سطح صاف و یکدست بر روی کار از سنباده نرم استفاده می کنیم و درآخرین مرحله رنگ را اجرا می کنیم.

برای تهیه انواع بتونه های فوری هافمن به قیمت مناسب و عمده با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

ارتباط با کارشناس فروش خانم مهندس مشهدیعلی

09129687673

021-66095900

 

قیمت خرید بتونه فوری هافمن در تهران

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما